donderdag 30 oktober 2008

mijn eerste chemo zit erin het ging best goed op wat kleinigheiden na,o.a een naaldje prikken is door de vorige chemo erg moeizaam,dus zelf gevraagd of het niet op de ok kan door de anestesist,geod idee ga je in je rolstoel daarheen nu zelf zitten wel raar als je er normaal achter loopt.Bloeddurk meten wat hoog vind je het gek?Chemo gestart!!!Strenge contoles van wege de bijwerkingen.Is heel belangrijk geeft een goed gevoel,ze waren lief voor mijn op de behandeling en zorgzaam.
De bloeddruk meten aan mijn voet was ook geen succes gaf veel te hoge waarden aan dus moest de chemo gestopt worden voor een half uur na overleg met oncoloog, balen want het moest erin.
Ik heb gevraagd om het even aan mijn rechterarm gemeten mocht worden en dat was het daar ging het weer goed en daar ging het weer.
Ik heb geslapen tijdens de chemo zeker het laatste zakje,rot voor eef mar ik kon gewoon niwt wakker blijven,En 22,00 voel ik met prima de eerst thuisdosis chemo zit er ook in en ik voel me goed Yes zo moet het geeft de mens nog meer moet en kracht.
Ik hoop dat het zo blijft want ik wil het weekend een hoop doen met Eef en de meiden.

1 opmerking: