donderdag 2 december 2010

CT scan


Op de fiets door de kou,want dat was het best!
Op tijd bij de dagopname om daar aan te prikken,twee vertrouwde gezichten, en het lukte meteen.
Op de fiets naar het volgende ziekenhuis,netjes op tijd ,en ging goed bij ct-scan,waren vriendelijk en behulpzaam want ze hadden voor mijn geïnformeerd of er in huis iemand werkzaam was die mijn naaldje eruit te halen ,zodat ik niet terug hoefde naar de dagbehandeling.En er was iemand op de vierde verdieping,heel netje dat mee denken.
Terug in de sneeuw,lekker aan de koffie en sinterklaaskadootjes inpakken,nu nog rijmen dan ben ik echt klaar.Na de Sint aan de voorbereidingen van volgende weekend beginnen.

Fijn sinterklaas weekend allemaal!!

4 opmerkingen:

  1. Ja, het is een hele toer voor je als je een scan moet laten maken, op de verschillende locaties.
    Maar alles gelukt begrijp ik, zelfs een extra hulpje en een ritje minder...klasse!!
    Wanneer krijg je nu de uitslag?
    Succes met de laatste voorbereidingen en een heel fijn Sinterklaas weekend.
    Geniet er van lieverd.
    Ik vier het niet, dus mezelf maar een kadootje gedaan, kom morgen maar eens lezen..haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mo,
    Hopen voor je dat de uitslag als een warme douche voor je mag zijn
    en dat je een prachtige decembermaand mag meemaken.
    Sterkte, en blijven genieten van de mooie dingen die voor bij komen.

    gr. jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Geniet van de sinterklaasavond, met die heerlijke glunderende koppies!
    Sterkte met het wachten op de uitslag! Het is al kaarsjestijd dus ik steek er gewoon nog een op!
    XX, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn Sinterklaas weekend meissie.
    Geniet er volop van.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen