dinsdag 25 januari 2011

De week is weer aan het draaien.



Na een lekker weekend van weinig doen ,bij kletsen,lekker eten relaxen bij het zwembad gewoon een lekker weekend,en denk dat we allemaal genoten hebben.
De week weer begonnen,dametjes weer naar school, maandagochtend, nog wel moe maar toch weer allemaal in actie,Eef was nog een dagje vrij maar heeft zo klusjes in huis gedaan,Lianne de Kamer is nu echt bijna af.
Zelf ben ik voor het eerst naar het verzorgingshuis Akkerleven geweest om daar in de middag thee en koffie te schenken voor de kaarters in het restaurant,was niet veel werk 8 mensen en twee mensen die op visite kwamen te voorzien van hun natje!!
Kijken wat het komende weken wordt en of ik dit wel echt een leuke bezigheid vind.

Nu gaan de voorbereidingen voor Milou der verjaardag treffen want mijn kleine meisje wordt maandag 11 jaar maar gaan we zondag vieren,moet nog wel de kadootjes kopen maar ga ik morgen doen nadat ik bij de oogarts op controle ben geweest.
Geweldig mijn kleine meisje 11 jaar,en wat wordt ze toch al groot de dingen waar ik zo van kan genieten.We gaan er een mooi feestje van maken voor haar!!




2 opmerkingen:

  1. Heerlijk meis, zo samen een weekendje weg geweest. Dat was weer even de grote reis terughalen zo samen.
    Je hebt gelijk om goed te kijken of je dit vrijwilligerswerk leuk vind of niet.
    Als je echt iets wil gaan doen, mag het ook leuk en gezellig zijn.
    Veel succes met alle feest voorbereidingen van jouw kleine kanjer.
    En natuurlijk bij de oogarts.
    Dikke knuffel en een fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Mo, kleintjes worden groot, veel plezier met de voorbereiding voor het feest van Milou.
    gr. Jol. v g

    BeantwoordenVerwijderen