zondag 2 oktober 2011

Mooi weekend

Dit is een mooi kadootje van de zomer allemaal genieten. Gisteren met mijn vriendinnen en mannen gezellig gebarbeque ongelooflijk op 1 okt. De ochtend was gevilt met voetbal van lianne gewonnen 3-2.
Hij gaat lekker voel me goed natuurlijk even weer afwachten als ik straks mijn dexco niet meer mag maar nu gaat het goed de genieten van nu. Mijn arm blijft lastig maar hopelijk komt daar ook weer wat verbetering in van de week? Vandaag is eef al vroeg gaan weg hij is de auto weg brengen naar mijn vriendin in DEN Hoorn haar mannetje is jarig en hij wil vanmiddag met mijn ernaar toe lopen en terug met de auto. Het is ook zo een kanjer van een man eigenlijk niet met woorden op te schrijven. Alweer 10 weken is hij voor mijn en zijn meiden aan het zorgen. Gelukkig met de hulp die we hebben krijgt hij het weekend wat meer rust voor mijn gevoel al heeft hij altijd wel weer een klusje zoAls de drempels verven. Maar
stil zitten is ook moeilijk voor hem net als ik dit soms vind.
We gaan weer genieten van ons zondagontbijtje met zijn viertje en de zondag.

2 opmerkingen:

  1. Ik probeer het nog eens.
    Maak het goed meis.
    Jammer dat het mooie weer nu afgelopen is.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mo,

    Aan de reacties te zien, ?! heeft iedereen lekker van het mooie weer genoten, fijn dat je zo met je vrienden hiervan kon genieten,
    gr. Jol.

    BeantwoordenVerwijderen