woensdag 2 november 2011

Vandaag hangen de slingers er voor onze grote dochter !!!!

Vandaag  lianne jarig,14 jaar en wat een mooi meid niet alleen uiterlijk maar met een geweldig karakter.
Vandaag echt jarig maar het feest pas zaterdag wel hebben wij thuis al haar cadeau gegeven want ook al wordt je 14 en denk je dat je groot bent wil je dat toch op je echte verjaardag krijgen.
Ik dank God dat ik bij deze dag mag zijn en denk aan haar moeder in China aan het moment dat wij daar waren waar Lianne gevonden had,ze moest eens weten dat haar meisje mijn (ons)zoveel levensvreugde en kracht geeft op mijn levenspad.

Vanavond moet ze voetballen in Poortugaal en daar gaat ze voor met hart en ziel,vandaag was het wachtten op de post of ze bij het Nederlands  dames elftal onder  de 15/16 kon komen maar geen brief maar kan altijd nog gebeuren zoals ze zelf al aangaf.
Vanavond met mijn kleine meisje samen thuis tenminste eerst moet ze turnen want zij heeft het daar ook best druk mee .Samen kopje thee met speculaas.



Mijn lijf zit weer in de stijgende lijn ,de moeheid wordt minder alleen in de ochtend dan is het nog wel heftig maar het lukt me weer om door deze chemo heen te gaan en hopelijk blijft hij zijn werk doen.

Op naar Taarten maken en Lianne der verjaardag!!!!

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met Lianne's verjaardag. Hoop dat ze de brief gauw krijgt, zou helemaal een grandioos cadeau zijn. Veel plezier met jullie meiden.
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je mooie voetbalster! Fijn om te lezen dat je weer opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te lezen dat jij je weer wat beter voelt.
    Proficiat met jouw kanjer.
    Op naar zaterdag, dan het echte feestje.

    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique, nog gefeliciteerd met je prachtige dochter, met dit soort mijlpalen. Denken wij extra aan de andere moeders en zouden we soms zo graag willen dat ze mee konden genieten van deze mooie momenten!

    Veel liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen