woensdag 7 maart 2012

De week doorgezaagd

8 opmerkingen:

  1. Ha Monique, gefeliciteerd met de CITO van Milou! Hier heeft Dido 545 gehaald, hetzelfde verhaal dus als Milou, dus ook naar HAVO/VWO. WIj zijn trots net als jullie. Ik zie in mijn herinnering ook Milou en Dido zo leuk spelen (heel klein nog) , volgens mij in Sevenum.
    Geeft vast wat rust dat dit ei gelegd is voor Milou. Nu een aantal leuke weken in groep 8 voor de boeg. Ook voor jou fijn om mee te genieten!
    Liefs en groeten aan Eef,
    Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn meis, geniet volop van alles wat goed gaat.
    En natuurlijk straks ook van je mooie nieuwe slaapkamer.
    Maar bovenal van jouw kanjers om je heen.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zoveel mooie dingen meemaakt. Eef zorgt goed voor je, koken en nog behangen ook. En wat goed van Milou, HAVO/VWO is natuurlijk heel mooi. Lianne doet het volgens mij ook heel goed, je kunt echt trots zijn op je meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Monique. Wat een toppers heb je toch in huis.
    Geniet ervan. Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk die kanjers van je. Eef is toch ook van alle markten thuis. Fijn dat Milou zo'n goede CITO-toets heeft gemaakt. Weer een mooie voorjaarsdag ook met de zon, ga er zelf ook nog even van genieten. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve lief!

    TROTS op jullie allemaal! knappe meiden en een handige man... Terecht dat je ze ´kanjers´ noemt!
    Ik wens je een fijne zondag en een hoop zonnestraaltjes toe.

    Dikke kuzz!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Monique,

    Contact door tijd en ruimte heen

    (Hart)elijke groet
    Remy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Monique,

    Het is maandag 12 maart en het zonnetje schijnt. Een heerlijke dag. De vogeltjes fluiten en zijn druk doende elkaar het hof te maken. Wat heerlijk die natuur. Pfff, en ik zie dat ik mijn ramen moet lappen.... hahaha....dat even tussendoor....
    Ik hoop dat jij er ook van kunt genieten en je kunt verwonderen over al deze mooie dingen op aarde.
    Hug van Anita (collega Inloophuis Haaglanden)

    BeantwoordenVerwijderen