zondag 18 maart 2012

Weekje verder...

5 opmerkingen:

  1. Het wordt echt voorjaar, het staat hier vol met sneeuwklokjes en narcissen. Ik hoop dat je ook van de bloemen kunt genieten. En op die knappe dochter kun je trots zijn, VWO-advies is heel goed! Jammer dat je je koor moest afzeggen, ik las in je verhalen hoe je van het zingen genoot. Maar jij en je gezin gaan nu voor, ik hoop dat je nog veel van ze kunt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve meis,
    Geniet van de kleine dingen.
    Fijn dat je de pijn goed onder controle hebt, dat is toch belangrijk om de dag goed door te komen.
    Ook heel fijn dat jouw kanjers het zo goed doen met hun schoolprestaties, daar mag je met recht trots op zijn.
    Jammer dat je nu het koor hebt af moeten zeggen.
    Hopelijk wordt het weer zo lekker dat je vaak even naar buiten kunt.
    Denk aan je en een hele dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique,
    Ik vind het heel knap van je hoe je van het leven geniet.
    Mijn naam is Thea van Paassen en heb bij jou in de klas op de lagere school (kleuterklas) gezeten. Ik wil anders wel een keer afspreken met je . Mijn telefoonnummer heb je al.
    Ik woon zelf in Nootdorp en ben getrouwd en heb 3 kinderen.
    Een zoon( Nico) een dochter(Karin) en nog een dochter( Ramona) 20 jaar, 17 jaar en 15 jaar oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee die Monique,

    Ah had wel te doen met de twijfelende Milou,moest ze nou voor d'r vriendinnen kiezen of toch niet.
    Lijkt mij een goeie keus , inderdaad veilig voor haar en Jessie is het er natuurlijk helemaal mee eens!!

    Jammer van het koor Monique, telkens je grenzen weer verleggen en accepteren, lijkt me een zware klus.
    Vind het zo knap dat je altijd weer dingen ziet waar je van geniet!

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique leuk dat na je na het weekeind weer een
    bericht de ether in stuurt!Dat je geniet van het voorjaar!
    Met de bloemen en de vlinders!Die liefde heb je wel van je
    vader.die genoot er ook zo van!Dikke knuffel van tante
    Map en ome Geer

    BeantwoordenVerwijderen