zaterdag 28 april 2012

Zonnebloemcollage

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Ik hou ook zo van zonnebloemen. Ik word er vrolijk van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meis,
    De zonnebloemcollage is heel mooi..!!
    Maar wat spijtig van je blog.
    Je zou er even iemand naar moeten laten kijken, die er echt verstand van heeft.
    Vaak is veel terug te vinden, soms komt het vanzelf terug na een paar dagen. Maar die kans is niet zo groot.
    Het beste is om er even een echte techneut naar te laten kijken.
    Ik hoop dat het nog goed komt allemaal.
    Veel liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,

    Ik heb een tekst gekregen van je ,maar heb er geen verhaal erbij. Jammer dat je blog nu niet zo werkt als anders. Ik hoop dat het binnenkort over is.

    BeantwoordenVerwijderen