zondag 13 mei 2012

De dag na het feestje,lekker cakeje bij de koffie of thee.

Een goede nacht gehad. Opstaan op moederdag,ik mag het weer mee maken de moederdag en probeer er van te geniet. Ik had het niet verwacht maar mag het weer meemaken met mijn meiden.het was dus een goed weekend en met de morfine de pijn goed onder contole. Er ligt weer een week voor ons .hemelvaart gaat Milou op gymkamp,genieten voor haar voor genieten msar voor mijn voelt het minder prettig,loslaten dit is zo moeilijk maar gaat goed komen. Leuke foto door lianne erbij gezet hebben jullie beetje idee.fijn weekend en fijne moederdavg alle lieve moeders welke,ik ken?AL zijn alle vrouwen eigeniijk lief en zorgzaam.Hopelijk komen de foto erbij het blijft tobben jmm ,?,

4 opmerkingen:

  1. Geniet maar lekker van deze moederdag meissie.
    Fijn dat je gisteren ook zo genoten hebt.
    Ik zeg het nog maar eens pluk de dag, beter nog alle dagen, momenten die goed zijn.
    Ze zijn het allemaal waard.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Monique, Ik hoop dat ze je lekker verwent hebben vandaag op moederdag dat hebt je dubbel en dwars verdient. Wat een leuke foto's van het feeste van Milou, en wat een mooie resultaten. Geniet van elkaar en van het heerlijke weer.
    Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve lieve Monique hoop dat je lekker verwend bent door de meiden met moederdag......je verdiend het zooooo dikke X Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, weer een moederdag erbij! Fijn dat ik je weer kan lezen. Hopelijk zie je mijn reactie ook. De foto's van het feestje zien er heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen