donderdag 10 mei 2012

Wordt gewerkt aan mijn blog!

Zo is er bijna weer een week voorbij wat geweldig dat God .mijn draagt me nog steeds.Ik weet dat heet eens niet anders kan eik het zelf ben beetje aan het knutselen in de foToboeken oooo aan de fotoboekens bij werken.Nog steeds aan het blog bezig ,hopelijk hebben we nu iemand gevonden, via een vriendin Haar schoonzoon de comp.probleem op ooiiuoooo losen,dat zou mooi zijn en dan hoop ik dat hele bloG weer te hebben he, op de harde schIjf te pLaatsen zodat hij niet echt kwijt meer raakt. Vandaag een speciaale dag vanochtend heb ik de ziekenzalfing gekregen om kracht te krijgen op mijn levenspad,niet denken dat ik ,al veel erger ziek aan het worden ben.Natuurlijk gaan er dingetjes in mijn lijf sneler dan ik zou willen maar dat houden we niet meer tegen,o.a.de doofheid in mijn linkeroor is erger geworden nog een week wachtten dan weten we of er een gehoorapperaatje hulp kan bieden.De rest van de kachten zijn ook nog aanwezing maar dat kan niet anders.en de tijd gaat toch snel dit ook omdat ik veel slaap.u Weekend gaan we Milou der kinderfeestje met hulp van mijn zus en nicht vieren,high tea voor de dames,ik heb er zin in al zal het toe kijken zijn want met, die doofheid sta je er beetje buiten maar kan nu afwassen???maar bij het festje wil ik bij zijn jullie zien vast wel wat fotos. Tot horens allemaal,fijn weekend

4 opmerkingen:

  1. Fijn Mo dat je blog het weer doet. Geniet van jullie high tea samen met je grote dames
    liefs Wally

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeten een fijn weekend te wensen. Geniet samen van de High Tea!!
    HVJ xxxx Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Monique,
    Gelukkig kunnen we je weer volgen, wat een gedoe ook zo'n computer he.
    Veel plezier van het weekend met het feestje van Milou, wordt vast erg gezellig met die giebelende meiden. Geniet er van.
    Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pluk de dag meis, alle kleine beetjes die mooi zijn, maken samen ook veel goeds en moois.
    Fijn dat je alle stappen volgt, die je wil volgen en die ziekenzalving zal jou kracht geven.
    Op naar een feestelijk weekend.
    Lieve groet en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen