zaterdag 5 mei 2012

Zoeken zoeken en nog eens zoeken maar geen blogstukjes meer tevinde,

Het is echt balen dat mijn blog niet meer compleet heb. De afgelopen maanden is er zoveel gebeurt.Dat wil ik graag bewaren het zit wel in grote lijnen in mijn hoofd maar mijn gevoelens zijn moeilijk om weer te schrijven. Uiteindelijk ben ik drie keer opgenomen geweest en de uitslag definatief gekregen en hou we er nu mee omgaan met mijn kanjers. De medicijnen,de morfinepomp aangasloten inmiddes nog meer medicatie en gisteren met de hadol. Ook zo een eng medicijn van sommige mensen vertellen en mee gemaakt hebben,tot nu gaat het goed maar neemt al dat lawaai nog niet weg maar is ook pas de derde keer. Mijn kanjers lopen mee dit kiezelpad en hebben ook de moeilijke momenten,deze week vakantie is ook niet echt geweldig met je moeder in devrolstoel,zelf naar de stad gaat niet meer.Zo jammer maar ook beetje eigen schuld ik durf niet meer in en uit de auto te stapen,dus inlevern dan maar.Gelukkig is mijn geweldige zus meegeweest en zijn de dames weer even voorbereid op het voorjaar. Hopelijk gaat het blog nu verder zonder happeringen.en ik jullie weer kan vertellen hoe mijn kanker verloopt, Nu dus best aktief zo an mijn lijf te voelen maar dit is vanuit mij n gevoel want wil ik het echt eten moeter een scan gemaakt worden en dat is veel te zwaar volgens arsten en denk het zelf ook. En dan wat weetje dan niets meer dan nu. Fijn weekend,laat de kaarsjes brandden die mijn en ons allemaal kracht,liefde en hoop geven op dit best wel zware kiezelpad, Liefs voor jullie allemaal.

15 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat jullie er ook weer op kunnen monibque

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve allemaal,

    Er moet toch een mogelijkheid zijn om de berichten terug te vinden? Maar gelukkig kunnen we het nu weer lezen Monique. Heel fijn om jullie weer gezien te hebben! Het kaarsje brandt hier volop en we sturen jullie vanuit hier heel veel liefde, warmte en kracht toe!

    Heel veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,
    ja wij kunnen het nu ook lezen wel balen van je blog. hou je taai en we spreken elkaarmweer snel.Eem fijn weekend enlieve groetjes voor jullie allemaal.

    xx Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi meissie,
    Ik ben blij dat het jou weer lukt om een stukje te schrijven.
    Jammer dat je de verloren stukjes niet meer terug hebt kunnen vinden.
    Mijn kaarsje brandt voor jou en ik denk veel aan je.
    Sterkte meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je het toch weer voor elkaar gekregen met de blog. Wel heel jammer dat je zoveel verhalen kwijt bent. Laat de kaarsjes voor jullie branden. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik probeer het nog een keer.
    Want ik denk dat de vorige niet is doorgekomen.
    Jammer meis, dat je de vorige stukjes niet meer hebt kunnen vinden.
    Hopelijk gaat het nu verder weer allemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Monique,
    Ik hoop dat je alle verhalen van je blog weer terug kan vinden en wij hopen dat je nog lang bij je man en kinderen mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Monique, ik kan je weer lezen. Heftig om te zien hoe je moet inleveren. In en uit de auto stappen is heel moeilijk als je je niet goed voelt, ik weet het nog heel goed. Je moet je optrekken en tegelijk draaien, dat zijn lastige bewegingen met een lijf dat niet goed voelt. Ik wens je heel veel sterkte en mooie momenten met je gezin, zonder pijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Monique wat jammer dat je blog niet zo wil als dat jij
    wil We wensen je veel liefs En blijven je toch volgen!
    Al is het op een andere manier!Sterkte liefs tante Map
    en ome Geer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Mo,
    Hier zat je natuurlijk helemaal niet op te wachten: een haperend blog. Is er niemand met wat automatiseringskennis die je kan helpen?
    Sterkte. We denken aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique,
    Even testen of een reactie nu wel overkomt. Eerdere reacties volgens mij niet goed gegaan. Vraag me af of jij ze wel gekregen hebt. Het was fijn om jullie weer te zien. Het kaarsje brand hier volop voor jullie. We sturen jullie heel veel liefde, warmte en kracht toe!
    Heel veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief mooi mens,

    Wat fijn om weer een blog van je te lezen. Heel vervelend dat er stukken verdwenen zijn.

    Wij laten onze kaarsjes voor je branden!!

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Monique,
    even testen of we weer wat kunnen schrijven,
    Hoop dat je vandaag weer kracht heb gekregen, een speciale dag,
    Sterkte allemaal,
    gr. Jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb een paar dagen geleden al wat geschreven, maar het is niet gelukt lijkt het. Denk aan je. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen