zaterdag 1 november 2008

zaterdag

Vandaag gaat het weer goed alle dingen die ik wil doen gedaan naar Lianne der voetbalwedstrijd gewonnen,ze speelde onwijs goed lekker rennen en lekker in haar spel.Daarna nog even wat boodschappen.Om 12 uur in de Lier de gymwedstrijd van Milou en ze werd derde in haar niveu,Vanavond naar de dorpshoeve naar Lianne de drum -orkest kijken en luisteren.
Nog even de kamer versieren en dan wordt het tijd om even uit te rustte,voor morgen Lianne der grote dag 11 jaar,wat is alles toch special nu ik weet dat ik kanker heb,geniet enorm van al deze momenten met ze en hun blije gezichten.En als ik dat allemaal ziet wil ik meer,alles meemaken met ze zeker die 5 jaar wil ik hebben.Het liefs nog langer,een mens is ook nooit tevreden, maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel.
5 dosis chemopillen zitten er in geven wel wat kleine bijwerkingen maar zijn zeker te evrdragen en tot nu toe op te lossen.
Morgen zal ik vast niet een berichtej achter laten maar ik ga genieten van mijn grote kanjer der verjaardag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten