maandag 3 november 2008

maandag

Voel me goed nog geen bijwerkingen van de chemotabletten.Na een gezellig weekend gaat de week weer beginnen,soms net of er niets aan de hand is maar dan komt in mijn hoofd dat angstgevoel, en onzekerheid weer en dat kan het niet weghalen.Liane 11 jaar ,een leuke verjaardag gahad met verdeelt over de dag de visite en Eef en Jolanda hebben me de hele dag geholpen met iedereen koffie thee met taart te geven.Vanochtend Lianne der traktatie gebracht op school,met wat lekkers voor de juffen en meesters.
Nog even met de hoofdmeester en twee leerkrachten gepraat,het weer laat het wandelen niet echt toe maar dadelijk na mijn koffie ga ik toch voor die frisse neus,vanmiddag komt mijn nichtje de kapster even naar mijn pruik kijken of hij nog bijgewerkt moet worden,hoe is het mogelijk dat ik dat ding toch nog bewaard had al die tijd,nu kan ik hem weer gebruiken na de volgende kuur is het weer nodig,maar ik weet dat ik krullen terug krijgt en zoals de vorige keer misschien als de blaadjes weer aan de bomen komen groeit het haar weer op mijn hoofd?

7 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Lekker hoor dat je nog geen last hebt van de chemo, ga zo door! Hoop dat je vandaag weer een lekkere dag hebt. groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zus er reageren nog niet zo veel mensen he op je site maar ik hoor wel dat ze het lezen misschien moeten sommige er nog aan wennen dat ze iets mogen schrijven maar het komt vast wel
    dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi zus nou lekker gelopen he vanochtend we hebben het wel getroffen he als je het weer van vanmiddag had was het niet zo lekker kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Ik had gisteren een reactie geplaatst, maar die is dus niet aangekomen. Dat loopt helaas nog niet zo soepel. Gelukkig dat het met jou tot op heden wel zonder bijwerkingen gaat.

    Groetjes,
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He, als ik als anoniem reageer, dan lijkt ie het wel te pakken..... Maar ik hou helemaal niet van ANONIEM. Nou ja, blijf ik er mijn naam maar onder zetten.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique,
    Wat goed van je om een weblog te starten, zo kan jij de dingenn van je afschrijven en wij kunnen je volgen en met je meeleven.
    Fijn voor je dat je nog geen last van de chemo hebt, hopelijk blijf je je een hele tijd nog geod voelen. Dan kun je nog van alles ondernemen met je gezinnetje.
    Houd je haaks!
    Ik denk aan je, sterkte.
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique ,Eef en meiden.Wat zijn wij geschrokken van het slechte nieuws dat jullie gehad hebben.Peet had met je broer gesproken en zodoende weten we wat er aan de hand was.Goed van je dat je zo positief blijft en dat je een weblog gestart ben.Zo kunnen we een beetje volgen hoe het met je en jullie gaat.We zien elkaar wel niet meer ,maar kheb de afgelopen dagen veel aan je gedacht.Het is toch niet eerlijk dat sommige mensen zoveel moeten meemaken.Leuk om je meiden weer eens te zien.Lianne is nu net zo oud als Nijs.t'Gaat hard he.In ieder geval wens ik je veel sterkte de komende tijd en een dikke x van ons.Monique en Peet

    BeantwoordenVerwijderen