donderdag 11 december 2008

21.30

De kuur zit er weer in en het prikken ging heel goed een super verpleegkundige zonder twijfel zat hij er gelijk in,de chemo in 2 keer een uur ingelopen met spoel periodes van 10 min.Bij de laaste ging mijn bloeddruk wel weer omhoog, was ze niet zo blij mee en moest ik wel even door geven aan dr. Bos,temp. bleef goed en weer flink leggen slapen maar ook wel gekletst met mijn zus ,ze heeft me verwend met een bakje gemend fruit en zij heeft rustig de nieuwe margriet kunnen lezen die had ik gekocht even wat leesvoer lekker simpel om van de wel op de bank te lezen.We liepen buiten en hadden allebei zo die zit er in laat hem zijn werk maar weer doen!!!!!
Dames weer naar bed gebracht even huiswerk geleerd met lianne over
grondstoffen ,aardrijkskunde morgen heeft ze toets.
Nu naar bed, even fruitje gegeten want we moeten goed voor het werkende lichaam blijven zorgen.Ik hoop morgen zonder bijwerkingen de dag weer vol te maken met boodschappen met mijn zus en 'smiddag komt mijn schoonzus even een handje helpen, is wel weinig gedaan deze week in huis,kan ik weer strijken want de strijk duurt deze week wel heel lang,maar het wacht wel en als we iets nodig hebben doen we het aan zonder een strijkijzer erover heen gehad te hebben,lekker belangrijk zoals de dames wel eens zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten