woensdag 31 december 2008

bloed was goed

Vanochten bij dr. Maartsen geweest mijn eigen dokter had vakantie de eerst indruk die Jolanda en ik een keer van hem hadden was niet zo goed een tijdje geleden bij een ander patiƫnt dan wel welke ook chemo kreeg,maar het viel alles weer mee we moesten wel alles vragen maar, hb 8.1 en mijn bloedbeeld was goed de markers weer een klein beetje gezakt,helaas bloeddruk niet onder -druk 110 iets aan de hoge kant nu twee bloedruktabletjes nemen op aanraden van de arts.Vrijdag kuur 4 startte.
Handen bekeken maar alles wat ik er aan deed was al goed hij zei dat sommige mensen wel resultaat hadden met uienzalf dus potje gehaald, alleen de handschoentjes voor de nacht zijn bij ons op het dorp en in de apotheek in Den Hoorn niet verkrijgbaar ,dus nog even zoeken voor de nacht dan trek het misschien beter in.Wel plastic maar dat is het natuurlijk niet goed dat sluit af dat snapt iedereen.
Op de afdeling langs geweest,wat was het druk haast de neiging om te helpen maar hellaas mag dat niet.Ik wil als ik mijn goed voel a.s. maandag komen lopen naar jullie op de koffie en nieuwjaar wensen voor die er zijn die dag.Niet als ik moet glibberen natuurlijk.
De dames zijn buiten vuurwerk afsteken,spannend maar ze zijn heel voorzichtig dat zie ik wel.
Vanavond een speciale jaarwisseling voor ons,we hebben al jaren geen vuurwerk zelf gekocht maar nu gaan we wat afsteken om de boze geesten,zoals ze in china zeggen weg te jagen,laten we het dan maar voor die boze cellen in mijn lichaam doen dat ze voorlopig zo schrikken dat we ze een aantal jaar niet meer te zien krijgen,zou mooi zijn want er wordt al wat afgeknalt nu!
Wij wensen jullie allemaal een gezellige jaarwisseling en dat we met zijn alle een mooi jaar krijgen in 2009,vol met mooie momenten en lichtpuntjes voor ons allemaal voor mijn lieve familie en vrienden,collega's ,koorleden en al de die trouwe lezers van mijn blog, dat ik jullie volgend jaar mooie berichten mag vertellen,bedankt voor jullie steun in dit afgelopen jaar..Lieve mensen geniet intens van het mooie leven,we weten nu hoe kwestbaar we eigenlijk zijn en dat we zuinig moeten zijn op alles wat wij hebben gekregen,en waar we van houden.
TOT VOLGEND JAAR!!!!!!!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Wat goed van Lianne ne Milou, geef ze maar een zilveren knuffel van mij. Ja dat vuurwerk weet wat, maar ja dat hoort er ook bij toch? Wat heerlijk dat het zo goed gaat allemaal, dat geeft je extra kracht denk ik.
    Ik wens je samen met Eef, Lianne en Milou een heeeeel goede jaarwisseling toe en dat 2009 maar een super jaar voor jullie mag worden.
    Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Als je zeker weet dat vuurwerk de boze geesten afschrikt dan steek ik ook vuurwerk af vanavond. (Mogen het ook sterretjes zijn;-)
    Ik zal handschoenen voor je regelen, welke maat heb je nodig??
    De allerbeste wensen voor jou,Eef en je mooie meiden voor de komende JAREN!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique, Eef en de meiden. Ik wil jullie heel veel goede momenten wensen voor dit jaar en alle anderen die nog gaan volgen.
    Fijn weer dat je bloed "goed" is. Op naar vrijdag, heel veel sterkte en we zien elkaar.
    Liefs Els en de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Monique,
    Bij deze allereerst voor het jaar 2009 een jaar voor jullie toegewenst met heel veel mooie en fijne en gezellige momenten met jullie gezinnetje en vooral heel veel proberen te genieten he,maar dat doe je al
    als je kan.
    je ben een topper en we weten echt zeker dat we dat nog HEEL VEEL JAARTJES we je dit toe kunnen wensen.
    Voor vrijdag weer veel sterkte toegewenst met de chemo en op zeker 21 januari krijg je goede berichten daar gaan we helemaal vanuit.
    dikke knuffel voor jullie.
    anneke

    BeantwoordenVerwijderen