vrijdag 2 januari 2009

4 de chemo kuur

Vroeg op in de vakantie ook de fam. Verbeurden moest vroeg op daar gingen de meiden heen. In de lift kwam ik een iemand tegen van de bedden centrale we raakte aan de praat en hij vertelde dat zijn vrouw ook behandelt is voor uitgezaaide bortskanker en heel goed afgeremd,toch een goed verhaal maar helaas moest ik uit de lift en hij weer het bed op de tweede bracht waar hij me van herkende en daarom vroeg wat ik op vier ging doen.
Het zit er weer in, nieuw jong verpleegkundige, dus kreeg even de kriebels voor het prikken maar het ging super ze deed het fantatisch blijf praten en uitleggen en het ging super naar de op warming van mijn arm. 4 uurtje en we waren klaar.
Alleen mijn bloeddruk was na de laatste zak,Avenstin, iets te hoog maar voor die tijd bleef hij tussen se 90 en 100.Afsluiting 109,maar ben pas bezig met twee tabletjes voor twee dagen,en ze verteld dat als je eenmaal stijgende bloeddruk heb van de Avestin die moeilijk te onderdrukken. niet geslapen maar dit omdat er een mevrouw en meneer waren die lekker bleven kletsen voor Eef natuurlijk wel gezellig maar was heel moe toen ik thuis was en heerlijk geslapen voor een uur of twee,Eef naar de schaatsbaan en ook mijn zus is nog geweest om de bedden te doen niets van gemerkt twee keer de deurbel maar lekker laten staan.
Vanavond
We hebben een gezellig oud/nieuw gehad met de familie om ons heen,was soms niet makkelijk maar dat snapt de hele familie en dat gevoel hebben zij ook als ze mijn nieuwjaar wensen,dat voel je wel.Dames hebben genoeg afgestoken, en nog over voor volgend jaar dus dat gaat naar de zolder.
En zoals ik me nu weer voel denk dat er echt nog jaren bij komen maar dat weet niemand.

1 opmerking:

  1. hoiMonique,
    dit was nummer 4 en echt er komen nog heel veel jaren bij voor jou zeker weten.
    Alvast weer een fijn weekend voor jullie
    waarschijnlijk heel veel op de ijsbaan met de meiden heerlijk voor ze.
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen