dinsdag 9 december 2008

dinsdagavond

Prima dat u in Drente mee leest,vind ik allen maar fijn.

Gisteren na de condoleance zijn we wezen eten raar maar het was gezellig om zo met zijn alle aan tafel te zitten in deze tijd van tranen en gelukkig ook lachen.
Vandaag een heftige dag alles bij elkaar,maar wel een dag om naar terug te kijken,alles is heel mooi verlopen zoals pap het ook goed zou vinden, met wat veranderingen in zijn draaiboek, door stukjes van door ons erin gebracht, was het echt heel mooi en hebben we mooi afscheid genomen in de kerk en in het crematorium.Lianne en Milou hebben het allemaal zo goed gedaan en hebben er geen vervelend gevoel van over gehouden en allebei hun taak in de kerk supergoed volbracht., echt zij echt kanjer die meiden van ons!Het was fijn om pap zo met zijn alle, als familie te mogen begeleiden naar zijn laatste rustplaats,bij mam in de hemel,wat zullen ze blij zijn elkaar weer te zien.En allebei trots op hun gezin.
Vanochtend bloed geprikt,en ik had een prikster die het super deed wel even gevraagd of zij het wilde doen,want ze zat achter de balie maar deed het met liefde dat voelde ik.Nu afwachten morgen bij dr.Bos,de oncoloog of mijn bloedwaarde al beter zijn geworden ik hoop op dat lichtpuntje geeft me nog meer vechtlust tegen die rotte kankercellen in mijn lijf.
Nog even langs de afdeling geweest is zo fijn om jullie even te zien en spreken,voelt zo vertrouwd en welkom,kan niet wachten om die baby;s in bad te mogen doen komt echt weer,daar gaan we voor want zorgen voor mijn gezin,familie en vrienden vind ik natuurlijk het belangrijkste maar ook werken in de zorg bij ons op de afdeling blijft wat in mij hart zit.
Ik weet dat jullie,lezers van mijn blog, allemaal uitkijken en hopen op een positief lichtpuntje, ik ga ervoor samen met alle mensen die mijn dicht aan mijn hart zijn,lieve mensen ik en samen met jullie gaan ervoor!!

3 opmerkingen:

  1. Hoi monique,

    Fijn zeg dat het allemaal goed verlopens is. Tante map steekt een kaars voor je aan en wij gaan met zijn alle duimen niet voor een lichtpuntje maar voor straatlantaarn.
    dikke kus Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In deze tijd van kaarsjes branden, moet je weten dat ik ze elke dag bewust voor jou aansteek! Als al die lichtpuntjes samen nu een positieve invloed hebben op je ziketeproces dan moet het tóch wel goed gaan!! Dikke kus dapper mens! Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve monique

    het was een prachtig afscheid gisteren en ja je mag zeker trots zijn op je meiden en ook eef natuurlijk niet te vergeten.ik zal een kaarsje voor jullie aansteken, en ik geloof echt in wonderen dus lieve meid jij gaat straks weer lekker die lieve schattige baby`s badderen en verzorgen.

    dikke kus Lieneke Boks

    BeantwoordenVerwijderen