woensdag 10 december 2008

Het is goed

De bloeduitslagen waren gelukkig goed had ik eigenlijk niet anders verwacht,als je je zo goed voel een hb van 8.6,en de markers waren wat aan het zakken maar dokter Bos deed niet heel enthousiast is nog vroeg en er wordt aan gewerkt zei ze. Mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant morgen extra controleren gaf ze aan.Ik jubelde toch wel een beetje had gebeden voor dit lichtpuntje voor mijn een teken dat er aan gewerkt wordt van binnen.Het zijn ook nog maar twee kuren kan je ook nog geen grote wonderen verwachten.
Morgen dus kuur drie startten 's middag om half twee ben ik aan de beurt,mijn zus gaat mee en de dames worden op gevangen uit school door Helen met Sem en daarna is Carla er tot Eef of wij er weer zijn.
Cor heeft de kerstboom gebracht die gaan we gauw op tuigen van de week het is een hele mooie volle boom,een kerstfeest met toch wel een special tintje,al ga ik er vanuit dat ik nog heel veel bomen op mag tuigen met mijn meiden.Maar het is nu toch special er dan andere jaren al heb ik altijd wel gehad dat kerstfeest een special feest is en dan beginnen we het nieuwe jaar 2009.Wat gaat het nieuwe jaar allemaal brengen voor ons allemaal,geniet allemaal van de komende feestdagen en maak je niet te druk om onbelangrijke dingen,maar geniet gewoon.
Vanavond met mijn zus een kerststuk maken ook al traditie een aantal jaren,en er gaan er nog vele volgen hoop ik!
Ik hoop dat ik jullie weer kan vertellen dat ik weinig last heb morgen de kaarsjes weer aan en dan bidden of duimen maar alles help dat weet ik zeker.

3 opmerkingen:

  1. Lieve monique,
    in gedachten ben ik morgen bij je... Zet 'm op!
    Dag lief mens!
    X, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique, Ja ook 's morgens vroeg even gauw kijken of er al iets bekend is over je bloedwaarde. Dat klinkt positief. Sterkte en succes vandaag en niet de hele middag liggen knorren hé. Dikke knuffel Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Goed bericht zeg, fantastisch.
    Sterkte vanmiddag. We denken aan je.
    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen