zondag 28 december 2008

weekend

Rustig mijn handen en voeten zijnaan het herstellen goed smeren en beschermen met dit weer.
Gisteren op de ijsbaan geweest met de meiden oefenen voor dinsdag de wedstrijden van de ijsclub.
Vandaag lekker rustig opstarten en weer verloren met kolonisten van Catan die dame kan het echt heel goed ook al doe ik mijn best om haar te laten verliezen want ook dat moet ze leren,volgende keer maar weer monypoly,kan ik weer winnen.
Ze zijn nu buiten op natuurijs,zo gaan we naar het strand met mijn zus en zwager even lopen,zal fris zijn maar wel lekker warm aankleden.
De ijsbaan is alleen open voor kinderen de krabbelbaan dat vinden ze niets kan je niet goed oefenen.Willen op de grote baan.
Geniet allemaal van dit mooie winterweer,en voor de schaats liefhebbers veel schaats plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten