zaterdag 27 december 2008

Kerst 2008


De kerst is voorbij,en we hebben genoten van elkaar en alle mensen die bij ons waren in deze kerstdagen.Soms even moeilijk maar soms zelfs even niet aan die rot ziekte gedacht en lijkt het of het niet waar is.

Ik ben twee keer naar de kerstmis geweest,eerst de kindermis moesten de dames zingen en daarna zelf dat is voor mijn de echte kerstmis,we hebben heerlijk gezongen,alleen die stille nacht blijf een brok in je keel veroorzaken en samen met Monique moesten we even pauze nemen in onze sopraanstemmen,maar het was een mooie viering en dan sta ik daar en bid dat ik ook echt van volgend jaar wil ik weer de kerstmis zingen in Gods huis,en kerst met mijn gezin wil vieren.Mijn fans waren mijn Moeder en zus dit vond ik heel fijn.

Eerste Kerstdag lekker met zij viertjes,ontbijten kadootjes onder de boom en lekker alles op het gemakje gedaan.Kerstdinee bij mijn schoonzus aan de overkant,we hadden allemaal wat gekookt en het zag er heel gezellig uit allemaal een lange tafel met zijn alle tafelen en kletsen,helaas hoorde we dat Nick aan de nierdialyse moest beginnen,maar ik denk dat hij heel sterk is en heeft genoeg kracht om dit te gaan doen,Hij gaat ook het gevecht met zijn lijf niet uit de weg.

Afspraken over de dingen die we met de familie gaan doen gemaakt ,dit omdat pap nu niet meer is en je de familieband moet proberen sterk te houden ,ook al ben je met verschillende mensen met allemaal eigen ideen is dit wel belangrijk zodat je elkaar kunt steunen in geode en minder goede tijden.Blijft altijd er ver weg voor mijn gevoel maar laat het gewoon komen.

Tweede kerstdag bij mijn zus en zwager .We zijn even kindje wezen wiegen in de kerk en samen met de dames zij op skeelers,heb ik mijn rondje gelopen heerlijk in de frisse vrieskou.

Bij mijn zus me laten verrassen door een heerlijk kerstdinee,was heel gezellig en we hebben allemaal genoten.

Voor mijn zo een speciaal kerstfeest,samen met Eef die dit ook wel voelt en voor de meiden een mooi kerstfeest met geen angstgevoelens voor de toekomst maar dat moet zo laat ze genieten van deze momenten,ik heb fotos gemaakt om alles nog eens exstra vast te leggen,maar gevoelens kan je niet vast leggen op fotos ,maar wel gevoelens erbij opwekken zodat je de mooie dingen toch vast kan houden.

Ik hoop dat jullie ook allemaal genoten hebben van kerst 2008 en gaan we met zijn alle voor kerst 2009,weer een speciaal kerstfeest.En hopelijk een jaar met veel lichtpuntjes voor iedereen!!

2 opmerkingen:

  1. HOI Monique,
    Ten eerste ben ik blij dat je zo onwijs genoten heb met al je fam. om je heen.
    In gedachten was ik ook echt heel dicht bij jullie!
    Ook al was tweede kerst anders dan anders, zo zonder jullie, en zonder de fam Langstraat.Maar het plan om gezellig samen te gaan eten, met het begin clupje is een goed plan.Daar gaan we zeker een datum voor prikken.
    Weer weekend, misschien wel schaatsen?
    Geniet er weer van!
    Dikke kus van Car.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Heerlijk dat je zo'n goede kerst hebt gehad met Eef en de meiden. Dat zijn dagen om op terug te kijken toch? Nu genieten van dit heerlijke winter weer, met laten we het hopen lekker schaatsen. Kom je vast wel tegen op de schaatsbaan.
    Lieve groetjes van Jeanet Z

    BeantwoordenVerwijderen