zaterdag 3 januari 2009

Heel raar ik heb een zere bilspier loop wat gebrekkig,vanmiddag begonnen met lopen maar was maar een klein rondje want het ging even niet. Had tijdens de feestdagen ook wel wat last maar als ik dan even liep ging het over,nu dus niet werd allen erger.Rustig aan gedaan vanavond is nog niet over maar wel iets minder wat het was kan ik even niet vertellen,maar als het maandag nog is neem ik wel even contact op met oncologie,moest van Eef al vanavond maar ik kreeg geen gehoor,na twee keer bellen.
Je maakt je dan gelijk zorgen komt het niet uit mijn ruggenwervels zit dat nog wel goed,als het morgen maar weer beter is zal het vast een spier verrekt hebben.Beetje smeren vanavond nog meer zalfjes,handen voeten lippen en nu ook nog op mijn bil moet niet gekker worden.
Voor de rest geen last van de chemo,alleen de handen,maar vandaag goed gesmeerd en ze zijn nog heel dat moet anders gaan ze de chemo aanpassen en ik wil de volledige dosis hebben dat snappen jullie wel.

1 opmerking:

  1. Lieve Monique
    Ik hoorde van Ria over je blog en heb ze net allemaal zitten lezen. Wat een verhalen zeg! Maar wat goed dat je zo positief bent!!! Je boft ook maar met zo'n lieve man en 2 schatten van meiden. Ik ga je verhalen volgen en zal aan je denken. Ik hoop dat 2009 jullie veel lichtpuntjes zal brengen.
    Groetjes Angelica Pattes

    BeantwoordenVerwijderen