zondag 4 januari 2009

vervelende bilspier!!!

Helaas vandaag nog niet echt beter met mijn bilspier,wel het een en ander in huis gedaan,boom opgeruimt,samen met Eef, de was gedaan en nog wat kleine dingetjes. Kon dus jammer genoeg niet lopen,balen want mijn conditie moet wel op pijl blijven.Mijn handen gaan goed veel smeren elke keer nadat ik in het water ben geweest.Dametjes weer op tijd naar bed helaas de vakantie weer over was lekker om ze thuis te hebben de dagen zijn om gevlogen,genoten van hun om me heen en alle dingtjes die er bij komen,een mooie kerstvakantie op naar de krokusvakantie, over zeven weken en over twee een halve week weten we meer wat de toekomst ons gaat brengen,ik hoop en bid voor dat lichtpunt,heb ik echt nodig en Eef ook,al zal hij het niet direct zeggen.Ik hoop dat ik bij de 10% van de overlevende van uitzaaiingen van borstkanker op de lever en botten, gaat worden,maar dat kan niemand mijn vertelen ook de dokters niet.

3 opmerkingen:

  1. maar daar gaan we wel voor dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook wij blijven bidden en hopen voor die vele licht puuuuunten,

    Monique, een nieuwjaar met heel veel nieuwe mogelijkheden.

    gr. nog een Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,

    Ik wens je een liefdevol 2009. Weet dat je altijd welkom bent voor een praatje of een kop koffie. Ik bid dat je nog lang bij ons mag blijven. Een kaarsje voor je blijft branden !

    Liefs Linda van der Marel

    BeantwoordenVerwijderen