donderdag 22 januari 2009

Zo hebben jullie ook zo lekker geslapen?Wij wel ook Lianne die had die nacht voor de uitslag erg veel moeite om in te slapen,Gisteren kon je ook aan haar merken dat ze blij was,Milou was het eigenlijk vergeten zei ze ,maar dat geeft niet ,zei ik .Maar ze was ook blij maar op haar manier,je ziet dat zij er heel anders mee bezig is dan Lianne.Toch jonger en ander karaktertje.Vandaag vinden ze een leuke dag,grappig ik chemo en voor hun gelukkig een leuke dag,bij Helen en Sem( ons achterneefje), ,en met hem bezig te zijn.dat vinden ze zo leuk om bij dat kleine mannetje te zijn.
Mijn huis is op gefleurt met bloemen en jullie hebben echt massaal gereageerd,bedankt voor jullie medeleven,op mijn blog,telefoon en persoonlijk.
Op naar nummer 5,ben er weer klaar voor en hoop natuurlijk dat het weer allemaal zo blijft lopen met de chemo,ik kan in elk geval weer lopen en hoop niet dat de chemo daar weer invloed op krijgt,weten we wel waarvan het komt maar liever niet,maar we weten dat je niet voor het zeggen heb.Ik hou jullie op de hoogte,kreeg vandaag een mooi gedicht ga ik morgen met jullie delen.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Monique ,wat fijn voor jullie,kheb voor jullie geduimd.Super.Liefs Peet en Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve monique,
    Het is alweer een tijdje geleden dat ik een stukje naar je geschreven heb. Onze computer heeft een tijdje stil gelegen...Maar ik vergeet je niet, hoor! Op het werk kijk ik altijd even. Wat een goed bericht gister! Mijn moeder was gisteren jarig... Dus taart heb ik ook op... 2 stukken!!
    Lieve monique geef niet op!!...
    Dikke X,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,
    Wat ben ik blij voor jullie met deze uitslag en velen met mij.
    Ik lees elke dag je blog, maar had niet door dat ik kon reageren, dom he!!!!
    Dus hier nu eindelijk een reactie van mij,maar ik denk aan je hoor in deze heftige periode.
    Heel veel sterkte weer de komende tijd met de vijfde kuur!!
    Knuffel van Ria ook voor Eef en je kanjers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. monique we hebben je blog gelezen en zijn
    blij met het positieve bericht. We
    gaan door met kaarsjes opsteken want
    we willen dat je weer helemaal beter
    wordt. Liefs van je peettante en peetoom
    map en geer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Monique,
    Meer en ik hebben vandaag een taartje op jou gegeten, het was een hele beste... net zo als jij!!!!
    Veel succes morgen, dan nog maar 3:)
    Liefs, Linda en de meiden

    BeantwoordenVerwijderen