donderdag 22 januari 2009

Vanochtend even bij Helen koffie gedronken en kleine Sem in bad gestuurd wel anders dan een baby van nog geen week te baderen maar zo leuk dat ventje en echt is zo een mooi mannetje en fruit geven ging ook nog dat verleer je niet.
De eerst dag van kuur zit er weer op,prikken ging goed de meiden daar zij echt goed daarin,lekker opgewarmd en daar ging hij er weer in.Liep goed even maar geslapen biegin aan het spulletje te wennen geloof.Nog even overleg gehad over de vit B6 tabletten door een foutje van mijn heb ik een overdosis gehad kan niet echt kwaad maar wel op lange termijn dan meer weer naar de voorgeschreven dosis ging eigenlijk wel goed zo met mijn handen en voeten daar is het voor nou kijken hoe het gaat met een mindere dosis ik heb zelf het gevoel dat dat problemen gaat geven en dat dat misschien wel de reden wordt om te moeten stoppen,maar ik blijf er alles aan doen en ander moeten ze de dosis toch op hogen in het boekje staat 250-300 en ik mag maar 150 dat is de standaard dosering zei de oncologieverpleegkundig,dus doen we het volgens de regels en wachtten af,heel veel smeren!
Vanavond al een tukkie gedaan op de bank en zo naar bed een lekker slaapje doen moet weer gaan lukken.

1 opmerking:

  1. Ben zooooo blij voor jullie!!
    Deze opsteker heb je alvast weer binnen. Gelukkig slaat de kuur aan, weet je tenminste waar je het voor doet.
    Liefs Ada

    BeantwoordenVerwijderen