zondag 15 februari 2009

Erg stil in huis

De dames zijn er nog niet raar zonder hun,is erg stil en rustig in huis mogen wel weer thuis komen,onder moeders vleugels.Maar ze hebben het vast leuk.
Wij hebben ook een super avond gehad lekker gegeten met zijn viertjes lekker relax lekker kletsen gewoon genieten,dit zijn dingen waar ik enorm van geniet,het was leuk om door Wendy bedient te worden ,klinkt dat stom, maar zo heet het.
Het was heerlijk en ze had geregeld dat ik geen rauwe dingen te eten kreeg,lekker vis,eigenlijk waren alle gangen lekker, 5 stuks, dus we hadden genoeg op,nog even thee toe ,met lekker witte chocolade rotsjes.Super, zus en zwager!
Uit geslapen en wel tot half tien dat was lang geleden,samen ontbijten ook heel raar,geen warme broodjes en gekookt eitje dat hoort bij zondagontbijtje met zijn viertjes.( zo van die tradities die er in blijven zitten met de kids)samen doen we dat niet.
Gisteren nog een vakantie geboekt kan niet op,voor de meivakantie een weekje Veluwe in een mooi groot huis en we gaan niet met zijn viertjes maar Lianne der vriendin Lischu en Milou der vriendin Youlin en natuurlijk Asline en Wilfried gaan mee zelf Dusty de hond.Voorproef op volgend jaar dan misschien naar China?
Nu wachten op mijn kanjers met hun verhalen over de logeerpartijen.
Met mijn lijfje gaat het goed wel sneller last van handen en voeten en de loopneus en bloed af en toe,lekker rood hoofd maar dat komt van de Taxol,gaat wel weer weg.Morgen naar de lotgenoten gespreksgroep voor uitgezaaide borstkanker,vind het best spannend waarvoor weet ik niet maar om daar zo binnen te stappen is toch wel een raar en eng gevoel,misschien de confrontatie met lotgenoten,maar ik ga het over me heen laten komen en ga kijken wat ik ervan vind.
Jullie horen het?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten