vrijdag 13 februari 2009

Het gaat weer goed nog geen misselijkheid als je telkens wat eet gaat het goed en alles smaakt.
Wel wat rode koontjes en wat wazig zich af en toe maar dat is niet anders dan de andere keren,handen voeten goed smeren en zo gaan we kuur 6 natuurlijk weer doorlopen.
Vanochtend in de Hoven boodschappen gedaan en even lopen neuzen,en natuurlijk bakkie koffie met mijn zus.Met een wagen vol met boodschappen naar huis.
Dame lekker thuis tussen de middag en uit school allebei een vriendinnetje thuis was gezellig en was niet te druk zelf rustig aan gedaan en vanavond even op de bank nog een half uurtje x factor voor Lianne en dan naar bed ,morgen weer voetballen 8.15 vertrek en een slaapfeestje morgenavond en Milou gaat ook naar een vriendinnetje slapen,en wij gaan morgenavond uit eten met mijn zus en zwager,op valentijnsdag,grappig hè,zijn niet zo romantisch hoor maar kwam zo uit.Ik ga er van genieten zo met zijn vier tafelen en hoop dat de meiden ook een leuk weekend hebben.Jullie ook allemaal een fijn weekend en geniet van alle mooie momenten van het leven.

4 opmerkingen:

  1. hoi zusje lekker geslapen het is goed weer om een stukje te lopen beter dan dinsdag nou tot vanavond gezellig hé we gaan er van genieten kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, zo weer eens je site gelezen na de reis naar Brazilie, moest even schrikken van je moeder maar nu gaat geloof ik alles weer goed met haar. Je bent me een volhouder hoor goed zo houden zo. Ook in Brasil veel aan je gedacht zeker bij sommige liedjes. Ga weer verder met kaarsjes branden want daar kwam daar natuurlijk niets van. Monique ga zo door in spreek je nog wel.
    Lieve groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, natuurlijk ook een fijn weekend ,
    en geniet ervan hoor,
    gr. JvG.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Ik hoop dat het etentje gezellig was en dat jullie met z'n vieren genoten hebben en geniet even van de rust morgen ochtend tot dat die meiden weer terug komen.
    Ik hoop dat die meiden het ook gezellig hebben gehad Want bij je vriendinnen slapen is erg leuk maar ook erg vermoeiend.
    Maar houden zo alleen die bloeddruk wat omlaag, maar dat lukt wel.
    toi toi toi en tot zienes liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen