zaterdag 7 februari 2009

Vanochtend eindelijk een keer gewonnen van Milou met de colonisten van Catan,moest me toch lukken.Gisteren avond naar het jeugdorkest geweest Milou had van de AMV( muziekles) een orkestles en ze mochten mee spelen,ze was samen met Noa op de grote trommel,je zag haar knie goed mee doen met de maat van de muziek heb genoten van dit en ze mocht ook nog even dirigent zijn heel spannend maar ze deed het wel,ze had al aan gegeven niet te willen maar uit eindelijk gingen ze allemaal,8 kleine dirigentjes.Milou is nu naar kinderfeestje.
Lianne is op het strand wezen trainen,is nu bij Lars aan het spelen,home alone dus!
Voel me best goed handen en voeten komen weer wat bij alleen wat andere pijntje in mijn lijf maar ik singeleer alles en moet vertouwen nog een beetje terug krijgen dat de chemo ook de botkanker remt.
Daarnet belde mijn broer ze hebben mijn moeder vanochtend naar het ziekenhuis gebracht was niet goed geworden in de plusmarkt hij en mijn zus zijn er naar toe ik moest rustig blijven zei hij maar dat is dan niet makkelijk,snap zijn bezorgdheid maar voel me dan zo vervelend normaal zat ik al op mijn fiets om naar haar toe te gaan maar ik moet even vertrouwen hebben dat er niet iets ernstig is ga dus zo bellen zijn we een uur verder.
Vanavond zingen in de kerk en en verjaardag,ga zo denk even lopen frisse neus halen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten