donderdag 5 februari 2009

bloeddruk gemeten

vanmiddag toch nog gelopen,was de planning vanochtend met twee vriendinnen maar zijn even in de boomgaard geweest bakkie gedaan en rond gesnuffeld.
Helaas vanmiddag even mijn bloeddruk laten meten bij de huisarts door mijn vriendin,werk daar,we moesten helaas zien dat hij nog te hoog is 114 en een gkeer116 onderdruk,ik maak me zorgen over wat dr.Bos volgende week gaat zeggen heirover.Heb op mijn maillotgenotengroep de vraag gestelt van de hoge bloeddruk,nog niet veel reactie,een zij heeft al vele soorten chemo gehad maar nog nooit hoge bloedruk ervan gekregen.
Maar we gaan volgende week nogmaals meten bij de huisarts en misschien wel even langs de afd. als ik dinsdag bloed moet prikken.
Ga lekker op de bank moet deze week echt even bijtanken voor de volgende kuur dan ben ik er weer klaar voor.

4 opmerkingen:

  1. hoi zus nou vreemd hoor morgen ochtend geen boodschappen doen na al die weken maar misschien volgende week weer en helpen op school is ook weer een keer leuk na lange tijd toch ? veel plezier op school bij milou en tot morgen middag slaap lekker neem je rust he met die hoge bloeddruk niet alles maar blijven doen hoor dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique het was toch weer erg gezellig ik ben nlij dat je wel mee kon maar wel balen van die bloeddruk. Als ik nou iets voor je moet doen moet je gewoon bellen (ook doen dus ik doe het met liefde).Nou weltrusten en rust morgen maar lekker uit
    veel liefs en de groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Heb weer even bijgelezen.
    En zag dat je vakantie gepland is inmiddels. (die van ons inmiddels ook. Haha, onze meiden wilden ook naar Italie, of Griekenland. Dat wordt het dus niet; het wordt Zuid-Frankrijk, maar wel tegen Spanje aan. Het dagje Barcelona in het vooruitzicht trok ze over de streep :-))
    En dat het kennelijk nog steeds gedoe is met die "vriendinnen" van Lianne. Zo jammer!
    Ook ERG jammer van die bloeddruk. Laten ze dat gewoon op z'n beloop tot je bij Dr. Bos bent geweest? Ik hoop maar dat het even rustiger aan doen inderdaad je bloeddruk omlaag brengt.
    Ik denk aan je!
    Liefs.
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Was gezellig ff shoppen maar we moeten echt nog een keer een Wassenaars rondje lopen.
    Rust nu maar lekker uit en probeer de stress voor het bloeddrukapparaat (mij zeer bekend!!) een beetje los te laten want daar wordt je bloeddruk ook niet lager van.
    Je bent een toppertje, geniet van je "vrije dagen" voor de 6e kuur.
    groetjes en liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen