maandag 9 februari 2009

Weer maandag wat gaan de weken snel eigenlijk,a.s. donderdag hopelijk kuur 6 startte,we gaan het horen en hopen a.s. woensdag op cont. dr Bos.
Morgen weer bloed prikken,voor de waardes,zijn vast nog goed maar dan die bloeddruk.
Mijn moeder was nog erg afwezig zaterdag avond,gisteren ging het beter ze is echt een stukje kwijt van het vallen en de ambulance,vandaag moet ze fietsen en nieuwe longfoto laten maken,ik moet zeggen dat ze erg rustig is onder haar opname,hoelang ze daar moet blijven weten we nog niet.Ze is wel heel benauwd bij inspanning,maar dat was al zo vandaar waarschijnlijk het zuurstof gebrek in haar bloed,we gaan het horen allemaal.Voelt voor mijn wel heel vervelend dat ik nu ook weer niet echt kan helpen met alles eromheen.
Ik heb wat last van mijn nek en schouders een stram gevoel geen echte pijn misschien gewoon spieren maar toch even aangeven bij de dr.woensdag.Handen en voeten, vragen of ik naar de pedicure mag,herstellen heel langzaam maar is nog vol te houden ze hebben nog vier dagen.
We gaan er weer een goede week van maken,nu koffie en lekker naar buiten al is het weer nog niet echt aantrekkelijk,maar het voorjaar komt eraan.

1 opmerking:

  1. Hallo Monique,
    hier weer even een krabbel, het heeft ff geduurd.Zoals je ziet heeft hier de msn taal van de dames al aardig zijn invloed.Je hebt het zelf vaak over je kanjers, maar ik wil jou toch wel de super kanjer noemen , zoals jij je er doorheen slaat, super, al weten we best van de stille, moeilijke momenten die wij niet zien, maar er wel degelijk zullen zijn.
    Straks je 6e kuur heel veel sterkte ermee en hopelijk rol je ook hier weer goed doorheen, ook voor je moeder natuurlijk het allerbeste en hopelijk zijn er geen vervelende dingen met haar aan de hand.
    Groetjes, Jolanda v G

    BeantwoordenVerwijderen