woensdag 11 februari 2009

groen licht voor nummer 6

Gelukkig gaat de chemo door morgen,bloedwaardes waren goed schrikken, hb 8.7 nog nooit gehad maar was goed zei dr. Bos net als alle andere waarde,de bloeddruk natuurlijk te hoog maar met een zwaarder tabletje gaan we het weer proberen en er zijn nog meer soorten,dus gaf ze me het vertrouwen dat we het kunnen onderdrukken al gaf ze wel aan dat te lang te hoge bloedruk niet goed is en liet mijn dat ook bevestigen,ze dacht dat weet jij zelf ook wel,en dat is ook zo.
Het was weer een ontspannen gesprek ober wat ik voelde in mijn lijf en dat ik alles signaleer omdat ik het vertrouwen kwijt ben in mijn lijf en dat kon ze bevestigen en heel goed voorstellen en vond het ook terecht dat ik zo dacht,het blijft een aparte vrouw maar ik heb de volste vertrouwen in haar.
DE dame zijn een middag met grote nicht Wendy op stap en wij hebben een wandeling achter de rug nu naar mijn moeder horen hoe het daar gaat.
Ben er weer klaar voor laat de chemo zijn werk maar weer doen!!

2 opmerkingen:

  1. hoi Monique
    weer heel veel succes gewenst vandaag het gaat je vast weer lukken en dan nog maar 2 te gaan .
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! ik weet niet wat een normale HB-waarde is, maar 8.7 was kennelijk niet goed?
    Het blijft balen en raar van die hoge bloeddruk. Heeft Dr. Bos ook enig beeld bij wat "te lang" is?
    Sterkte maar weer meis!
    Lieve groetjes,
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen