vrijdag 27 maart 2009

Een lekker nachtje geslapen net als gisteren middag bij de chemo en avond geslapen als een beer in winterslaap,wel zelf de meiden op bed gelegd tussen door,mijn lijf zal het wel nodig hebben,Was niet gezellig voor mijn zus maar zus we halen het wel weer in,dat kletsen,en gezellig samen zijn.
Vanochtend de uitlaathond van LIanne opgehaald had haar spreekbeurt over honden en mocht de houd laten zien dus mama moest wel de hond brengen.Is een heel leuk beest en zo lief gaat gewoon met mijn mee,de klas vond ze niet echt leuk beetje druk? Ze kwam echt bij mijn zitten Gaan we weer ogen keken mijn aan. toen ik ze naar huis bracht had ze zo van is dit alle?Kunnen we niet even naar het veldje en ik dacht waarom ook niet,lekker even met mijn hoofd in de wind,is ook niet verkeerd.Moest toegeven dat je haast bij zo een live hond met zon lekker koppie voor gaas gaat om er zelf er een te nemen,maar Eef wil dit echt niet en met mijn toekomst is het niet verstandig om ervoor te gaan indit geval.Eigenlijk ga ik voor een hoop dingen maar moet wel mogelijk zijn voor alle partijen die er mee te maken krijgen in dit geval.
Maar ik kan der altijd lenen zoals we dat hebben af gesproken met het baasje van Patch,(de naam van de hond)
Eventjes kadootje voor mijn vriendin kopen,had het moeilijk met haar te feliciteren toen we elkaar zaggen vanochtend,wilde eigenlijk zeggen hoop nog veel jaar bij je verjaardag te kunnen zijn maar dat lukte even niet maar weet dat ze dat begrijpt en aanvoelde hoop ik?

3 opmerkingen:

  1. Ha, fijn dat het weer een beetje beter gaat.
    De komende dagen ook maar een extra portie slaap proberen te vangen., zal je goed doen.
    En verder lekker genieten he, van je vrije weekend met man en kinders.
    Pas goed op jezelf!!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, haha, dat was ik dus, sorry
    Lieve groet Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Monique,
    Fijn dat het nu na je 8ste kuur weer beter met je gaat,duim met je mee voor een goede uitslag,
    Dikke limburgse knuffel,Els

    BeantwoordenVerwijderen