woensdag 11 maart 2009

Gisteren wilde ik al wat schrijven maar 's avonds doet de Internet verbinding een beetje vreemd.
Vandaag moet ik langs de chirurg voor mijn pink,ik vind het er zelf wel mooi uitzien en denk wel dat hij dat ook vind zodat ik morgen het taxol infuus gewoon kan krijgen,bloeddruk heb ik niet laten contoleren tussen door,maar hoop dat het goed is.Ik mag weer niet klagen,voel me nog steeds goed de spierpijn is weer voorbij wel ben ik natuurlijk niet in top conditie maar ik kan nog steeds voor mijn kids zorgen,kleine dingetjes in huis en samen met mijn vaste mensen die mijn helpen lukt het goed. Slapen gaat ook goed ,dat is ook fijn dan heb ik ,s morgens ook weer voldoende energie om de dag te beginnen. Handen en voeten gaan het redden,we blijven smeren.Ik heb niet zoveel gelopen van de week maar ga de draad weer oppakken,vandaag ziet het er ook lekkerder uit .
Vandaag is Eef vrij maar heeft ook echt vrij want gisteren is alles gedaan,maar hij is niet van de stilzit dus gaat hij weer een klusje opzoeken de kraan reperen ,je werk niet voor niets bij een loodgieter moet het wel gesmeerd lopen allemaal.Vanmiddag de meiden gezellig thuis als ze niet uit spelen gaan,maar ze hebben ook hun bezigheden,ik geloof dat er getraind moet worden op de sckeelers voor a.s. zaterdag en zondag.Drumles de bib. al van dat klusjes zo gaat de middag weer snel.Ik heb zelf een puzzelboekje gekocht dit om te blijven zitten en soms verveel ik me door het niets doen,wordt die grijze massa ook een beetje getraind en afgeleid.Je kan daar prijzen mee winnen maar er is maar een prijs die ik wil hebben en dat kan je niet winnen op deze manier wel door een gevecht aan te gaan met die kankercellen in mijn lijf en ik voel nog steeds de kracht waarmee ik ze te lijf ga en hoop op een geweldige uitslag na de achste kuur,Weer een feest en taart eten!!!We gaan ervoor nog anderhalve kuur en dan weten we het.
Nu aan de koffie met mijn ventje.

1 opmerking:

  1. Hoi Monique
    Fijn om te lezen, z'n opgewekte mail, ik merk dat het toch best een beetje spannend is als ik je site aan klik om te lezen hoe het met je gaat, geniet van het zonnetje vandaag en we duimen voor mooie resultaten voor de uitslag.
    Groetjes. jol.

    BeantwoordenVerwijderen