maandag 9 maart 2009

Zo dat is slapen met zoeen pijnstiller,prima geslapen dus geen last van mijn pink gehad.Wel van mijn nek links maar misschien van die mitela heb ik ook niet meer om hoeft niet.
De meiden weer naar school weer stil in huis, merk dat ik dat altijd even moeilijk vind om weer alleen te zijn ga dan beetje rommelen in huis,kleine klusjes,mijn blog lezen en dat van een lotgenoot van mijn zij kan het allemaal zo mooi verwoorden en heeft vaak zo mooie gedichten en sommige maakt ze zelf.Ik mag ze van haar gebruiken ,heb ik gevraagd ,dus wil zo af en toe even met jullie delen.Dat soort dingen lees ik nu intenser en met meer betekenis dan voor deze tijd.

Leven is beleven
is nemen
is geven
naar geluk streven
liefde geven
maar het komt zo als het je is gegeven
dus probeer iedere dag intens te beleven.

Is toch een mooi gedicht met een goed raad voor iedereen!

3 opmerkingen:

  1. Fijn meis, toch goed kunnen slapen, dat doet goed!!
    Hoop dat je hiermee het ergste gehad hebt en dat het nu alleen maar weer de goede kant op gaat.
    goed zo gebruik maar wat je wil gebruiken!!
    Liefs marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Monigue,ik denk vaak hoe zal het met je zijn.Vandaag weer wat bijgelezen.Vervelend al die bijwerkingen.Maar het is voor de goede zaak.er gaan heel wat vervelende cellen kapot,maar helaas ook veel goede.He als je je weer wat beter voelt en je wil eens samen uit wandelen bel dan gerust.neem ik lekker Sproet mee.Monigue we blijven duimen! liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Monigue,ook s,nachts volgen we je op het werk.Hoe gaat die.Jammer dat ik er laatst niet was toen je koffie kwam drinken op de afd.Wat een leuke foto,s van de meiden.Wanneer gaan ze in het nationale team???

    BeantwoordenVerwijderen