zondag 29 maart 2009

Vandaag een slaapdag gehad,eigenlijk had ik koorst toen ik opstond vanochtend even gegeten en mijn bed weer in,heb een hele dikke neus heel raar en rood lijk pipo wel,ook kaakpijn en stijve schouders en nekspieren,met paracetamol de temp. naar beneden gekregen.
Mischien kou gevat in de gymzaal,Milou had onderling toernooi,wel mooi eerste geworden in haar catogarie,super meiden hebben wij,Weer een goude medaille binnen.,wat zijn we weer trots op onze kanjer.De muur hangt al bijna vol.
Gisteren avond naar Ruth Jacott geweest met mijn zus en drie schoonzussen,was een super concert ,wat een mens is dat en zo een warm hart naar haar fans,was een concert ten bate van KWF,dus zeker een goed doel,was gezellig en hoop nog vele concerten te mogen gaan met zijn alle?
Voor nu even naar bed weer slapen en hoop morgen weer beter op te staan,moet zeggen dat ik nog niet veel last van mijn handen en voeten heb,wel smeren natuurlijk maar valt echt mee dit keer.

2 opmerkingen:

  1. hee Monique,
    Je bent echt een kanjer zoals je het allemaal ondergaat,je heb geen keus maar toch.
    Nog 1 zwaar weekend voor de boeg en dan even uitkijken naar je vakantie met je eef en de meiden het is jullie echt ZOOOO enorm gegunt.
    Dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat jij je vandaag weer wat beter voelt, ja een koudje is natuurlijk zo gevangen.
    Pas goed op jezelf he!!
    Fijn dat je zo genoten hebt van deze speciale avond.
    Liieve groet Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen