maandag 30 maart 2009

weer een anti biotica kuurtje

Nog even een mooie foto van mijn kanjer met goud
Het zag er niet mooier uit, die pipo neus,ook mijn kaken waren erg gevoelig,geen koorst maar vanochtend toch even de oncologieverpleegkundige gebelt, moest even langs komen dokter Bos is er niet dus bij een ander keek heel vreemd naar mijn neus.Kuurtje startte en even langs de KNO arst,dat was weer een dagje ziekenhuis,bij de kno arts kreeg ik nog een zalfje voor in mijn neus,was het echt zat toen ik thuis kwam de koorst werd ook weer hoger maar weer een molletje erin om dat te laten zakken, mijn lijf is erg moe geef er maar even aan toe.Milou is naar de gym gebracht en Eef is met Lianne naar de KNVB voetbal,ze werd gisteren gebeld of ze mee wilde spelen en zeg dan maar eens nee?Trotse papa en Lianne.Zal zwaar zijn want waren wel grotere meiden 13 jaar.
Ik hoop dat het morgen wat beter gaat en dat het aanslaat,wel van de week woensdag,donderdag en vrijdag naar het ziekenhuis kan er wel gaan slapen,nee hoor ,lekker thuis bij mijn kids en mannetje is veel lekkerder slapen.
Helaas kon ik niet genieten van het mooie weer maar komt vast nog wel van de week.
DE laatste chemo van deze drie soorten bij elkaar, hakt er echt in niet eens van de bijwerkingen die ik normaal heb maar weer nieuwe dingen,maar komt hopelijk allemaal weer goed en gaan we op naar 15 april de uitslag van deze kuren,God blijft mijn dragen dat weet ik daar moet ik op blijven vertrouwen wat er ook gebeurd,de kaarsjes blijven brandden,dit kom ik ook weer door met hulp van hem en al de lieve mensen om mijn heen.

5 opmerkingen:

  1. Hi Monique,
    Balen dat je nu toch wat vervelende (bij)werkingen hebt. Hopelijk zakt de koorts snel en gaat Pipo ook weer gauw ervan door.
    Veel sterkte met al de bezoeken aan het rdgg deze week. We duimen dat het allemaal mee gaat zitten en dat er allemaal hele mooie foto's tevoorschijn komen;)
    Hou je taai kanjer!
    Liefs, Linda en girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieve Monique,
    Wat vervelend dat je nu last hebt van je neus en kaken. Ik hoop dat het snel beter gaat en je bij kunt komen van de laatste kuur zonder al te veel vervelende bijwerkingen. Dat je lijf en koppie, zoals je het zelf altijd zegt, bij kunnen komen van het harde werken. Laat de zon en het mooie weer maar komen om je daarbij te helpen. Ik vind je een kanjer!!! Heel veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, meis, veel goede moed.
    Het zijn echt de laatste loodjes he.
    Jouw weerstand is ook sterk gedaald, kan ook bijna niet anders.
    Toch goede moed he, dit kuurtje zal ook zijn best wel weer gaan doen.
    Nu ff heel goed op jezelf passen.
    En zoveel mogelijk rust nemen.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,ik heb nachtdienst en lees weer even bij hoe het met je is. Ik zag je een poos niet ,loop je net steeds mis.Maar hoor wel van de collega's hoe het gaat en nu lees ik weer even je verslag.Het valt allemaal niet mee he. De griep die dan weer langs komt. De meiden weer opgeknapt en jij gaat moedig door.Spannend ,nu op naar de uitslag de 15e.
    Hopelijk kan je de komende dagen een beetje van het lente weer genieten, alle mooie kleuren en voorjaarsbloemen in de tuinen.
    Hou vol en dat je vel kracht mag krijgen.
    Toitoitoi Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,wat heeft je lijf een hoop te voorduren.En wat ben je toch sterk.Zo te horen put het je wel behoorlijk uit.Geef je er maar aan toe hoor!Met af en toe is een Ruth Jacot concertje tussendoor,want dan laat je weer op.Gaaf hoor,je doet het toch maar mooi allemaal.Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen