woensdag 11 maart 2009

voorjaarsmiddag

Wezen lopen wat een heerlijk voorjaarsweertje al viel het niet mee om me rondje te volbrengen,mijn benen wilde niet echt mee werken maar we zijn er weer gekomen.Heerlijk om de sneeuwklokjes en de narcissen te zien krokussen in overvloed,zelf al madeliefjes en klein paardenbloemetjes,en wat heeft het zonnetje al een kracht,geeft mijn weer kracht.
Vandaag twee keer onverwachts bezoek echt leuk om zomaar langs te komen.Gelukkig was ik thuis.
Lieve collega"s bedankt voor dit onverwachtte bezoekje en de mooie bloemen,ik hoop zo dat ik van de zomer weer gezellig bij jullie op de afdeling mag werken en het liefs voor een hele lange tijd,maar het doet me goed dat jullie aan mijn blijven denken want ik lees in mijn mailgroep van borstkanker patiënten dat het niet mee valt om weer te integreren in je werk maar ik voel me zeker nog welkom bij jullie ook al zal ik niet direct de volle baan weer op kunnen pakken.
Op naar morgen ben er weer klaar voor.

4 opmerkingen:

  1. nou meis sterkte weer morgen hé we denken aan je dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique, Ik wil je vandaag weer veel sterkte wensen met je "shotje". En we gaan zeker voor de hoofdprijs hé. Taart. Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,

    vond het erg gezellig!!!
    Succes vandaag!

    Liefs Ivana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Zo zit ie er weer in??
    Op naar een heel geslaagd weekend met je superkanjers!
    See you, Linda

    BeantwoordenVerwijderen