donderdag 12 maart 2009

bijna kuur 7 volbracht

Het zit er weer in ,zelf in keer goed geprikt is ook wel een superprikster die ik weer had vandaag.
Liep allemaal lekker en om 2 uur waren we weer thuis lekker op de bank gelegen tot de meiden uit school kwamen,natuurlijk geslapen komt van de medicatie die je van te voren krijg is daar de oorzaak van.Nu de tabletten nog een week en dan is deze weer klaar.
Lianne der spreekbeurt geoefend over honden met de PowerPointpresentatie erbij.
Nu is ze haar eerste D wenwedstrijd aan het spelen,helmaal spannend en ze wordt zo groot ze groei echt overal!Genieten om dit zo te zien gebeuren mijn kleine Chinese meisje wordt al een beetje puber.
Milou heeft lekker voor de buis gelegen is het ook weer voor,maar nu is ze ook buiten op haar wieltje lekker weer maar ze wilde zelf,is nog zo met andere dingetjes bezig,maar ook mijn kleinste meisje groei ineens hard,in de lengte met name,maar blijft mijn kleine meisje.Maar ook dit klein meisje ga ik puber zien worden daar ga ik voor,vandaag zit je zo te denken en te kijken naar die witte vloeistof die erin druppel en denk kom maar op val maar aan ik kan je hebben tot nu toe en doe je werk.
Op tijd naar bed en morgen weer uitgeslapen opstaan om de dag weer te beginnen.Weekend veel op de planning even kijken of dit allemaal gaat lukken anders moet ik wat laten schieten maar is allemaal voor de meiden wil ik graag dus ga ervoor om mee te kunnen, met al hun bezigheden.

3 opmerkingen:

  1. Ja, meis, kleine meisjes worden groot.
    Fijn dat deze kuur nu ook bijna klaar is.
    Knap goed op he!
    geniet maar van het lekkere weer, af en toe een wandeling zal goed doen.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, zo dat heb je ook weer gehad.
    Ja ja, kleine meisjes worden groot, hoop dat je ze heel groot ziet worden. Geniet van het weekend met je kanjes.
    Dikke kus,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique, ik ben weer bijgelezen. Ik hoop dat je pink goed herstelt?! En de 7e kuur al bijna weer achter de rug (optimistje! je hebt nog een week te gaan). Als je het zo schrijft lijkt het niks, maar je hebt het tot op heden toch allemaal maar mooi gedaan. Spannend hoor, zo steeds dichter bij kuur 8 te komen. En lekker dat het weer lekkerder weer wordt he? Dat maakt het wandelen ook een stuk aangenamer!
    Ik denk aan je!
    Lieve groet,
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen