donderdag 16 april 2009

9 de kuur gestart

Het was een hele zit vanmiddag maar we hebben hem samen,mijn zus weer uitgezeten.Het kan zijn werk weer gaan doen.
De Apd moest in 3 uur inlopen en de Avestin een half uurtje nen natuurlijk wat spoelen tussen door was ik weer op tijd thuis om te koken voor LIanne die had een wenwedstrijd nog even wezen kijken en ze scoorde gelukkig een mooi doelpunt.
Voel me goed wel moe dus duik mijn bed in en morgen weer fit op staan zodat ik morgen mijn planning af kan werken met name de muziekuitvoering van Milou s middags die is het belangrijkste op mijn lijstje.We gaan het zien morgen maar heb er vertrouwen in dat het lukken gaat.

1 opmerking:

  1. Dat heb je weer gehad , meis!
    Op naar een fijn weekend en lekker genieten.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen