zaterdag 18 april 2009

weer doorheen gekomen tot nu toe

Gistren wat koorst gehad maar binnen de maatstaf van wat het mag zijn,zomaar een middagdutje gedaan.IK vind het moeilijk om toe te geven maar had het echt nodig sliep als een roosje een uur lang toen liep de wekker af.Naar de uitvoering van Milou geweest met oma en Jolanda ze lieten zien wat ze geleerd hadden op de muziek,ze speelde op de klarinet maar gaat geloof ik voor de trompet in de toekomst.
Vanochtend met Lianne en Eef mee geweest was een belangrijke wedstrijd, om het zo maar te zeggen, konden kampioen worden helaas verloren,maar kan nog goed komen als ze de laatste wedstrijden winnen.
De rest rustig aan gedaan morgen wel een drukke dag ,mijn ventje jarig en dat vieren we in de middag,maar s ochtends moeten de dame zingen in de kerk en moeten nog naar Sem zijn verjaardag.Maar zoals ik me nu voel gaat dat lukken.
Fijne zondag allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten