donderdag 2 april 2009

De infuus chemo zit er in!

Het kostte even een paar maal prikken maar hij zit erin,ja nog steeds lat hem zitten tot moregen hoeven ze daar niet te tobben.Wat baalde die meiden op de dagbehandeling dat het niet ging,laatste keer van deze soort,misschien was dat het?
Heel raar eigenlijk dat deze nu stopt een dubbel gevoel fijn natuurlijk maar ook van nu kan deze niet meer en hij deed het goed de eerste 4 dus hoop ook de laatste 4 natuurlijk.Raar maar afsluiten van een periode denk ik,maar op naar opknappen en ervoor zorgen dat we geen koorst krijgen of ander narigheid dit weekend ik doe zo rustig mogelijk maar ga niet zitten wachten of in bed gewoon relax alles doen wat in mijn macht ligt,eigenlijk dacht ik ik kan wel gaan winkelen met de dame voor het zomerspul maar beter even te wachten tot volgende week misschien?
Vanavond na het eten op de bank, heb all een uurtje gepikt vanmiddag achter in de tuin in de stoel met vest op mijn gezicht want de zon is denk te warm,Heb trouwens vanmiddag niet veel geslapen bij de chemo, zodat we lekker konden kletsen zus dat viel weer mee of tegen?
Ik ga ervoor dit weekend voel me goed en dat moet zo blijven!Morgen ct-scan wordt makkie naaldje zit er nog in scheelt een hoop gedoe.En nacontole KNO arts,overleggen over de AB hoelang doorgaan en misschien weten ze al wat het is maar de kweek zal ernog niet zijn duurt meestal een week.Mijn gezicht is wel beter nog wel een rode plek op mijn wang maar mijn neus is bijna weer de oude.

5 opmerkingen:

  1. hoi monique
    gelukkig dat het door kon gaan vandaag.
    Laat het zn werk maar goet doen.
    En Nu op naar even een weekje weg met je kanjers en op zeker na een goede uitslag 15 april.Meissie hou je weer taai hoop dat je van het mooie weer kan genieten dit weekend.dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zus nee het was gezellig zo maar als je slaapt vind ik het ook niet erg dat je weet je je doet het niet expres je hebt het nodig denk ik dan ,morgen weer gezellig boodschapjes doen en bij de koffie ????
    slaap lekker dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeey,
    Goed gedaan meid!!!!
    Gefeliciteerd wat n kanjer ben je.
    Je hebt 't toch mar ff geflikt!
    Op naar een paar hele mooie foto's...
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Monique, heel veel succes vandaag met de scan. En dan komen weer die spannende uren naar de uitslag toe, maar we gaan er weer voor hé. Ik wil weer gebak zien hoor. Geniet van een weekend vol mooi weer met de allerliefste mensen om je heen. Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn meis, dat alles gelukt, zoals je graag wil.
    Suc6 vandaag met de scan, en dan vooral genieten, goed opknappen, veel uitrusten en je lekker laten verwennen door jouw kanjers.
    Meer hoef je niet te doen!!
    Fijn weekend he!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen