woensdag 1 april 2009

Ik mag hem afmaken,... Gelukkig!! dat is wat ik wil! Geen Grapje

De kuur gaat verder morgen,even twijfelde ze voor mijn idee ,maar ze had ook wel weer zo we zijn nu zo ver gekomen en de neus is niet meer rood maar aan het vervellen, alleen de ene plek op mijn wang is wel nog erg rood maar niet warm meer en geen koorst dus de AB doet zijn werk.Verdenking van een bacterie die in je holtes gaat zitten en welke je heel snel heel ziek kan maken en daar zijn ze heel voorzichtig mee vertelde ze.
We gaan er weer voor de laatste gift van deze 8 kuren. De ATX studie zo heet deze soort studie van deze soorten chemo.Hoeveelheid dezelfde houden.als was ingestelt de laatste keer.Wel drukte ze me op het hart dat ik zodra ik koorst heb moet bellen en dan eigenlijk mijn tandeborstel wel mee moet nemen dan wordt ik dus opgenomen om per infuus AB te krijgen.Ik vertelde dat ik zo balen vond om via SEH te worden moeten opgenomen,protocol in ziekenhuis maar ze kon alleen een klein advies geven door te zeggen dat ik het beste tussen 9 en voor 11 uur door moest bellen dan zou ik via de afdeling opgenomen kunnen worden,maar eigenlijk hoop ik dit weekend net als jullie te kunnen genieten van de lente en dat het allemaal mee gaat vallen dat we het weer onder controle hebben,zo voelt het wel voor mijn gevoel,maar dat zegt niet altijd alles want jullie weten ook dat ik ook graag dingen wil en er dan voor ga maar als me lichaam niet mee werkt kan ik er niets aan doen,maar die zal ook wel een beetje uitgeput raken om telkens de aanval aan te moeten,maar gaat goed komen.Ik ga er weer voor en kracht krijg ik weer van boven en die vier daar boven blijven mee helpen ze doen echt hun best dat weet ik zeker maar ook zij kunnen geen wonderen verrichtten.De kaarsjes bij Maria gaan mijn de kracht en moed weer geven om het af te maken en dan het goed resultaat te behalen met deze e kuur en dan de rem erop gaan houden met de volgende chemokuren.
Ik kijk uit naar eind van de maand lekker weekje weg even met zijn alle genieten op de veluwe,daar ga ik nu ook naar uit kijken al weet ik dat de drempel, in de weg, nog de 15de is maar die ga ik nemen samen met Eef,en de mensen die mijn dicht aan mijn hart zijn.
Lianne had als grapje de batterij uit mijn wekker gehaald als 1 april grapje Te laat wakker,niet echt we hebben nog een wekker,Milou heeft nooit zo veel zin in zo"n dag houd niet van grapje waar je in maling wordt genomen.

5 opmerkingen:

  1. Snertbacterien! Maar gelukkig dat je morgen wel de kuur mag afmaken.
    Spannende tijd naar de 15e toe.
    Dag voor dag en stap voor stap maar weer.
    Lieve groetjes,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is het meis, je bent er noodgedwongen welliswaar aan begonnen, en dan wil je toch kost wat kost alles netjes afmaken.
    Zet 'm op he, nu is het ECHT aftellen!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi zus ja en die laatste gaat er ook in hoor we willen alles hebben tot morgen slaap lekker je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes, je mag weer!!
    Alle kaarsen gaan weer aan!!!
    Sterkte en veel succes!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op naar de laatste, dat doe je toch maar weer.
    Knap hoor!!!
    Weer een extra kaarsje aan, dat helpt iedere keer.
    Succes morgen.
    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen