maandag 6 april 2009

Een lui weekend gehad in die zin ik heb mijn rust genomen,niet makkelijk maar heeft resultaat voel me goed,alleen wat ontstoken ogen maar dat hoort bij de Taxol,geen koorst gehad dus lekker thuis mogen blijven.
Dametjes al hun bezigheden gehad veel buiten geweest was ook heerlijk gisteren heb ik zitten puzzelen in de tuin,terwijl Eef het heel druk had met de tuin op knappen.Lagen daardoor allemaal vroeg in bed.
Vanochtend naar de Arbo-arst geweest,spannend wat ik daar nu weer zou verwachtte,was een aardige mevrouw en zeker mee leefde met mijn en de situatie rustig gaat bekijken en mijn zeker tot dienst zal zijn als ik haar nodig heeft,wel heeft ze natuurlijk ook haar regeltjes waar ze mee moet werken.Even over weer werken gehad maar meer in de zin van niet alle diensten met name de nachtdiensten,daar moeten we later nog even met de afdeling overleggen of hun hun medewerking gaan verlenen,maar dat komt straks wel,eerst de behandelingen gaan volgen. uitleg over hoe verder het was een prettig gesprek.Hoeft niet elke 6 weken langs te komen ze heeft een telefonisch afspraak en daarna weer persoonlijk gesprek.
Ga mijn kleine rondje even lopen weekend verzuimt maar we gaan weer beginnen vandaag moet toch weer een beetje conditie op gaan bouwen,op 17 mei gaan we met de afdeling de ladyride rijden 35 km. fietsen en wel liefs als VIP,spannend heb er zin in!
Ben deze bocht weer om de weg is weer even recht vooruit.

2 opmerkingen:

  1. Goeimorgen Monique,
    Zo zie je maar dat een dagje rust goed doet.
    Hou je paadje voorlopig maar kaars recht,succes!! Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, fijn dat je weekend goed verlopen is, zonder al te veel trubbels.
    En dat je nu bij de arbo bent geweest, ook fijn dat je weet waar je nu op rekenen moet.
    Succes met je voorbereidingen voor de leuke fietstocht!!
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen