dinsdag 7 april 2009

Het gaat beter ik voel me alweer een beetje opknappen en soms lijkt het of het allemaal een nare droom is geweest en vandaag lijkt alles weer 'gewoon" Dat blijft een raar gevoel het feit dat ik niet meer beter wordt hoe hard ik ook zal vechtten en alles op alles zet om zo lang mogelijk bij mijn kanjers te blijven en bij al de mensen van wie ik hou.Ik duw dat geveol nog heel vaak weg maar soms komt het toch echt naar boven terug en is het helaas geen droom.DRomen zijn immers bedrog.
Het leven is zo mooi al die gewone dingen van het dagelijks leven ,ik kan een heleboel opsommen maar dat weet iedereen zelf wel.IK heb dit gedichtje al een tijdje staan een mooie om te delen

Leven is beleven
is nemen
is geven
naar geluk streven
liefde geven
maar het komt
zoals het je is gegeven
dus probeer iedere dag
intens te beleven.

Mooi he? Ik krijg zoveel mooie gedichten van lotgenoten binnen,je zou er een boekje van kunnen maken.










3 opmerkingen:

  1. Het is ook een nare droom waar je in terecht komt.
    En na iedere behandeling kom je dichterbij wakker worden, om van daaruit weer het beste er van te kunnen gaan maken.
    En dat probeer je toch steeds opnieuw, met vallen en opstaan. Of met een kleurtje meer, als ik het goed zie.
    Leuk hoor, vrolijk de boel maar wat op.
    Fijne dag meis.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zussie succes weer vandaag he we steken de kaarsjes weer aan hoor ik bel je vanmiddag weer dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft onwerkelijk. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe jij je moet voelen. Toch bljif je optimistisch vooral ook voor je gezin. Hou dat vol. Er zullen nog hele moeilijke momenten komen, maar ook hele mooie. Ben blij dat die vervelende kuren achter de rug zijn! Nou weer aansterken en genieten van lente, zomer en alles wat erna komt.
    Liefs Ada JvR

    BeantwoordenVerwijderen