woensdag 15 april 2009

Yes goede uitslag!!!!

Het zag er weer goed uit,de plekken op mijn lever waren in grote afgenomen niet weg maar dat gaan ze nooit meer dat weten we allemaal,mijn botten alleen op mijn bovenbeen een plekje wat we nog niet wisten,maar daar maakte ze zich geen zorgen om.Zoals ik tegen mijn meiden zeg ze slapen!
Er viel weer een kilo of wat van ons af. Zo gaat het goed en krijg ik weer een tijdje exsta met mijn kanjers en daar doe ik het voor!En weer ader,line om door te gaan met de volgende kuur allen andere samenstelling.Lekker weekje Veluwe met zijn achten in de meivakantie.
De dokter was ook tevreden ze vroeg ,maar dat voelde jezelf ook toch wel waarop ik zei, ik hoopte het wel maar vertouwen in mijn lijf dat heb ik niet, dat begreep ze ook wel weer.
Na een half uur binnen,met hoe het verder gaat met de ATX studie en de medicijnen uitschrijven stonden we buiten en ziet de wereld er nog mooier en groener uit dan op de heen weg.Wat ben ik blij en opgelucht en niet te vergeten mijn mannetje ook.
Toen bellen om het goede nieuws door te geven en op naar de koffie thuis waar we al op gewacht werden door .Mijn zus,schoonzus en Carla mijn vriendin voor koffie met taart,en ook zij waren natuurlijk opgelucht en super blij met deze berichten,nog wat telefoontjes gepleegd zodat de rest van de familie het ook weet en mee kan vieren en niet te vergeten de meiden van mijn afdeling,neem allemaal een borrel op dit mooie bericht.Ik fiets die 35 km echt wel!
Mijn kanjers uit school ook blij en opgelucht,ze slapen,zoals Milou dat ook direct zei.
Ik ga genieten van de zon in mijn tuin en ga er morgen weer voor,want ik ga voor de max. dus blijven vechten tegen die knakercellen.
Krijg dan Avenstin,bloedvatenremmer,APD een middel om mijn botten sterker te houden,en start wel met de chemotabletten als onderhoudchemo.Dit laatste was nieuw dat heb ik vorig keer gemist denk ik,dit gaat door zolang mijn lichaam het accepteer en het vol te houden is.
Bedankt voor jullie medeleven in deze moeilijk wachttijd en hoop dat we met zijn alle nog heel veel mooie berichten mogen geven en lezen.Bedankt!!
FIjne dag allemaal

12 opmerkingen:

  1. Ha, fijn meis.....proficiat!!
    Op naar de volgende stappen, je kunt het meis, ga er voor!!
    Alle goeds, en ga ervoor!
    Jij en jouw kanjers zijn het waard.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk heerlijk heerlijk, Monique en fam. een dikke knuffel, heel fijn dit zeg,
    daar krijg je kracht van, nu kan je weer even echt genieten, en ook weer verder knokken, want dat zal het toch wel blijven, maar hier heb je het allemaal voor gedaan, ga door zo... wij blijven met je mee leven.
    Groetjes Jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW!!!!!! GEFELICITEERD!!!!! He heerlijk nieuws op deze zonnige dag. Zo goed om te lezen dat alle moeite tot nu toe niet voor niets is geweest!!! En dat die cellen nog maar heeeeeeeeeel lang in coma mogen blijven Monique.
    Lieve groetjes,
    Ada (K.).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ankie van Zuylen15 april, 2009

    Gefeliciteerd vechter!!!!! Ook voor je kanjers en je familie en vrienden.
    Dikke kus Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEFELICITEERD MET DE GOEDE UITSLAG!!!!!! We zijn superblij voor jullie allemaal. Geef je kanjers en jezelf van ons maar een dikke knuffel. Groetjes Claudia,Orlando,Yanina en Soraya (momenteel van uit het zonnige San Francisco)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. YES!!!!! Wat geweldig! had het al gehoord op t werk, maar het is nog fijner om jouw blog te lezen!!! en die 35 km..... we worden gedragen!!!!!! Ik weet t zeker!!!! Geniet van het NU, genieten wij met je mee!!! YES!!!! Dikke kus! Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super zeg van harte gefeliciteerd jullie verdienen het zo.

    geniet van alles en neem vanavond nog een lekker stukje taart,

    groetjes corina en de rest van de fam Hoogenendijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superrr! Monique. Je heb niet voor niets gevochten. Wij hebben bewondering voor je.
    Tot gauw.
    groetjes Willem en Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Truus en Rien Maassluis15 april, 2009

    Lieve Monique,
    Natuurlijk ook van ons de felicitaties met dit geweldige nieuws. Wij reageren wel niet vaak maar we lezen je berichtjes dagelijks en leven erg met je mee. We zitten ook in spanning voor jouw uitslagen en raken erg ontroerd omdat we net zo blij zijn en steeds meer bewondering voor je krijgen. Je doet het zo fantastisch. Eef en de meiden zijn kanjers maar voor ons ben jij de grootste kanjer. Geniet van het behaalde resultaat en heel veel sterkte met het vervolg traject enne... de groetjes aan je kanjers. Truus en Rien, Maassluis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Monique,
    Geweldig dat het zo goed is gegaan!! Gefeliciteerd!! Wel vaak gelezen maar nog niet eerder een reactie geplaatst, dus nu je uitslag zo positief is moet ik toch even reageren. Geniet fijn van je weekje Veluwe, dat heb je meer als verdiend!!
    Joke (tuttenclubvriendin Jolanda)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yes!!!Wat fijn Monique.groetjes Sacha
    Geniet van je welverdiende vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He Monique wat goed zeg we hebben nog wel aan je gedacht want we zeiden Hé Monique krijgt vandaag de uitslag, en we hadden allebei een goed gevoel bij het idee.
    En dat blijkt nu ook zo te zijn bedankt ook voor de leuke berichtjes.
    Ga maar dit weekend lekker van de zon genieten want dat geeft je weer meer energie om alles weer goed aan te kunnen.
    Ik ben idergeval heel blij voor jou en je gezin dat het er zo goed uit ziet.
    Als ik weer een beetje in moijn rit zit kom ik gauw even langs.

    groetjes en liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen