dinsdag 14 april 2009

onderweg naar morgen

Nog een nachtje beetje slapen als dat lukken gaat,en dan morgen weer een belangrijke spannende dag.Mijn gevoel zegt dat we goed uitslag krijgen maar af en toe ,moet zeggen minder dan de vorige keer , denk ik en als het nu niets meer doet deze chemo?Willen we eigenlijk niet horen.
Mijn lijf voelt goed maar dat is voor mijn geen maatstaf meer want voor ik de uitslag 8 okt kreeg voelde ik me ook goed,dus vertrouwen op mijn lijf dat heb ik niet.
Milou gaat zo haar gangetje en Lianne heeft die sprietjes is ook snel geprikkelt net als Mama?
Ik hoop morgen jullie een mooi bericht te kunnen geven,en dat we wer wat meer vertrouwen krijgen in de toekomst want ik ga nog steeds voor de max. en liever langer.
Tot morgen trouwe lezers.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Op zeker dat je voor het maximale gaat,ook ik ga al m'n kaarsjes branden.
    Ik hoop dat je nog een beetje mag slapen vannacht.We denken aan en duimen voor jullie en hopen dat de dag van morgen in alle opzichten zonnig mag zijn.
    Dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk veel aan jullie en bid dat het morgen, en voorlopig heeeeel lang, goed mag gaan.
    Lia Kester Maasland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,
    Bid en duim voor je dat je morgen een goede uitslag krijgt.
    Natuurlijk ga je voor het maximale, een kanjer ben je geweldig!!!
    Ik hoop dat je wel wat kan slapen.
    Succes morgen.
    Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het geel op de blz staat vast voor zon! Lieve Monique, heel veel sterkte morgen, op zo'n beladen dag! Mag de uitslag mooi zijn, goed genoeg om het allemaal voor te doen! Denk aan je, met kippevel! Jij bent zo stoer!!!! Jij bent zo geweldig! Ik stuur heel veel energie! met dikke zoenen!!! Mariska xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,
    Ik denk aan je en kan alleen maar heel veel duimen. Ik hoop dat je morgen met je gezin lekker aan de taatr kan gaan.
    Liefs Ada JvR

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve meis,
    denk aan je, alle goeds , kracht en moed.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen