maandag 18 mei 2009













IK HEB DE 35KM. UITGEFIETST EN BEN EIGENLIJK WEL TROTS OP MIJN ZELF ALS IK HET ZEGGEN MAG??
Ik zit nu nog op de roze wolk van gistren,heb enorm genoten van alles wat we die dag hebben meegemaakt.Wat foto's van de finish welke ik over mocht met mijn twee kanjers en Eef nam de foto van dit mooie moment,een superdag,ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven,het was zo veel, een heel mooie ervaringen om samen met mijn collega's deze fietstocht te doen ons slogan met elkaar,voor elkaar.Lief en leed delen.Alles was geregeld..Leontien v. Moorsel gesproken voor de rit en tijdens het fietsen,wat een tof mens,bij de finish werd ik door haar exsta genoemd en kreeg een knuffel van haar,op naar volgend jaar was onze afspraak.Ook voor Noes, dat mooi meisje, en haar moeder Ans kregen haar aandacht (op de foto bij de beker is Noes), Esther de moeder van Thijmen was erbij en heeft meegefietst Thijmen was erbij de lunch bij geweest.Daar kwam ook de een limo met nog een collega welke ook borstkanker heeft gehad ,en nu net klaar was met de chemo en op deze manier ook even bij ons was, en ook bij de finish.Wij Noes en haar moeder,en de twee collega's, die lotgenoten, zijn van mijn hebben nog een tochtje met de limo gemaakt als koninginnen zatten we daar met zijn drie op de achterbank van de limo,daar heb ik nog geen foto's van,maar komen wel.Heel speciaal en zo mooi geregeld allemaal.
Na de finish was er weer te eten en kregen we te horen dat we een prijs hadden gewonnen,de beker is te zien op de foto we hadden echt feest het podium kon ons net houden met zo een grote groep op dat podium hadden ze nog nooit gehad volgens mijn?Ik heb zo mijn dag toch een beetje beschreven maar wil toch even zeggen dat twee van mijn collega er heel veel voor gedaan hebben en Mariska ik wil jouw nogmaals bedanken voor deze dag,zoals ik al zei engelen zijn in de hemel maar jij bent een super engel,supermens ,samen met Jose hebben jullie het mooi voor elkaar dat het reinier wat treedjes gestegen is en wij van de tweede afdeling van RddG een hele mooie dag gehad hebben,al zullen sommige vandaag wel wat pijn in de billen hebben?Voor mijn geld dat ook maar is niet erg want deze pijn is fijn?Een dag met een gouden randje,een geweldige herinnering een om te koesteren

woorden schieten nog steeds te kort maar deze roze wolk voelt goed en hoop dat ik hem nog lang kan vast houden zodat ik nog heel veel kracht en tijd krijg mij mijn kanjers en alle mensen die mijn zo dicht aan het hart zijn.

DANK JULLIE COLLEGA'S TOT GAUW WANT KOM VOLGENDE WEEK TWEE UURTJES WERKEN MAG VAN DE BEDRIJFSARTS,heb ik net gehoord.

Sponsers van mijn bedankt ,en het eind bedrag horen jullie nog en nog meer waarschijnlijk.

11 opmerkingen:

  1. MONIQUE!!!!
    ik zit hier met kippevel en tranen in mijn ogen...
    Jeetje Monique, wat ben ik VRESELIJK TROTS OP JOU!!!!!
    Wat fijn dat alles is gelukt, want het weer zat niet altijd mee denk ik.
    Uiteraard zijn alle collega's top, maar superfijn dat jullie zo (terecht) in het zonnetje zijn gezet.
    Mensen wat ben ik er trots op dat jullie mijn collega's zijn!
    Hartelijke groeten en diep respect voor alle fietsers en sponsors!
    Linda, (rdgg/derma)

    En Monique, m'n olie staat al te trappelen hoor, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,

    Super goed van je dat je het hebt gehaald.
    gefeliciteerd!!

    liefs Berry en Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super om dit zo te lezen, geweldig dat het z' n geslaagde dag is geworden, ik hoop dat je nog lang na kan genieten hiervan,
    groetjes, Jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een topper!!
    Ik heb gisteren nog aan je gedacht en je hebt het geredt. Geweldig hoor. Fijn dat je ook elke keer je weblog bijwerkt en de meelezers op de hoogte houdt.
    Liefs Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en ik zweef lekker mee op jouw roze wolk..... en als ik aan jullie gezichten denk, dat beeld gaat steeds maar weer door mijn hoofd, op mijn netvlies gebrand! Als jij m volgend jaar fietst, wie ben ik dan om achter te blijven! Dan fiets ik weer met je mee!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Monique,dat goude randje geldt ook voor ons hoor!Dit vergeten we nooit en nooit meer.Je mag trots zijn,ook op je man en lieve kindjes.(bij het eten zat ik te kijken op wie ze leken op jou of je man!)liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die kanjer,
    Geweldig, alles gelukt zoals je graag wilde, en nog goed ook.
    Ik wist het wel....!!!
    Nu maar goed uitrusten en lekker nagenieten.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Monique wat een geweldige bijzondere dag was het gisteren. Ik ben zo trots op jou dat je hem helemaal uitgereden hebt...
    En ook ik fiets volgend jaar mee, als jij hem weer fietst!!!!

    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi zus geweldig die foto,s en heel jammer dat ik er niet bij kon zijn maar jij weet waardoor en dat begrijp jij wel dus volgend jaar weer fietsen en dan zal ik er zeer zeker staan wat er ook gebeurt met een hele grote vlag dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ankie van Zuylen18 mei, 2009

    Geweldig gedaan Monique!!!! Gefeliciteerd echt om dik kippenvel van te krijgen. Je bent nu dus een BN'ER.
    En fijn dat je een paar uurtjes mag werken!
    Iedereen is natuurlijk super trots op je.
    Liefs Ankie van Zuylen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toppertje
    Wat geweldig dat je het volbracht heb.
    De foto,s spreken voor zich om te zien dat je enorm trots mag zijn op jezelf.
    Je heb er echt van genoten dat is te zien,hou dit enorme gelukkige gevoel maar heel lang vast en op naar volgend jaar want dan fiets je hem gewoon weer.
    je bent echt een kanjer.
    groetjes Anneke Boks

    BeantwoordenVerwijderen