zaterdag 16 mei 2009

Ben er klaar voor vind het wel spannend worden maar voel me ook heel trots als ik het geklaard heb,iets wat ik 8 oktober niet had kunnen bedenken de dag dat mijn wereld instortte,en nu 7 maanden later ga ik fietsen 35 km. met mijn colleg s.Met al 8 flinke chemokuren in mijn lijf en met de kracht die ik krijg van God,die mijn draagt in moeilijke tijden ben ik al zover gekomen.
Ik weet dat jullie ook morgen aan mijn denken nu op een andere manier.
Bedankt voor jullie steun!!!

5 opmerkingen:

  1. Succes meis, je kan het!!!!!!!!!!
    Zal aan je denken morgen, of beter ik fiets met je mee, als vliegje op je schouder.
    Ben nu al aan het duimen dat je toch maar droog mag fietsen.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique, succes morgen!!!
    Ik zal er niet bij aanwezig zijn maar zal je heel veel kracht toewensen.
    Probeer van deze bijzondere dag te genieten.

    Toi toi toi.

    xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zet hem op ik weet dat je het kan liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    Via deze manier willen wij je morgen (eigenlijk vandaag, we zitten in de nacht) je veel plezier en succes wensen. Jammer genoeg kunnen we niet mee, we hadden het wel ontzettend leuk gevonden.. jou en de andere collega's de finish zien halen.
    We hebben veel respect voor je; hoe je je er tot nu toe door dit alles heen hebt geslagen, met al die mensen die je hierbij steunen EN het feit dat je deze 35 kilometer wil gaan fietsen.
    We zullen aan jullie denken, hopelijk is het droog en schijnt het zonnetje met weinig (tegen)wind.
    We zijn benieuwd naar het eindbedrag wat er gesponsord is... hopelijk is het veel.
    Nogmaals heeeel veeeeel succes en zet 'm op!!!!

    Liefs Miranda, Annet en Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag is een dag vol positieve energie! Met elkaar, voor elkaar! Voor jou! Tot zo!

    BeantwoordenVerwijderen