woensdag 27 mei 2009

Startsein is weer gegeven

Vanochtend op contole geweest,bij dr. Bos,was een rustig en fijn gesprek.Ze had me gezien op reinierweb en vroeg of ik echt die 35 km. zelf had gefietst,nou echt waar,vond het super knap,maar ze moest wel even zeggen doe je wel rustig aan.
De bloedwardes waren allemaal goed de gene die nog rood waren vond ze niet belangrijk in mijn geval waren twee van de leverfuncties gaf ook uitleg waarvoor ze deze niet belangrijk vond.Markers waren weer gezakt een opluchting want ik had vorige keer de klein stijging gezien ,ze lag nogmaals uit dat dat ook kan komen met gewichtschommelingen en dat het echt goed is waar ze zich nu bevinden in de tabel.Alleen die bloeddruk blijft te hoog en moesten we toch weer aan gaan weken om te laten zakken want ik weet ook dat het niet goed is voor de vaten ,en weet ook dat die vaten van de chemo ook niet beter worden dus nu de hoeveelheid aan gepast iets hoger en de plastablet iets verhogen,zo hopen dat hij naar de 80/85 gaat die onder druk.
Morgen startte en na de volgende keer gaan we de binnen kant weer bekijken met een CT scan.
En daarna hebben we het nog over andere dingen wat met kanker te maken hebben,zelf nog even op Internet met zijn drieën sites op gezocht waar ik ook nog wel eens op kon kijken,gewoon een leuk gesprek,helaas voor de mensen in de wachtkamer liep het spreekuur weer uit.
Ik ben weer hellemaal klaar voor morgen,en superblij dat de markers weer gezakt waren al vind mijn dokter dat niet belangrijk, voor mijn is het een goed gevoel want dat lichaam vertrouw ik niet en dat begreep ze ook dat ik daardoor graag de bloedwaardes wil horen, en daar waarde aan hecht.
Ons voetbal talent is weer uitgenodigd om vanavond mee te spelen met meisjes onder de 13 ,finalewedstrijd.Ze heeft daar wel zin in maar kijkt ook wel tegen die meiden van dertien op,samen met Eef gaat ze daarheen,en ik met Milou aan de spelletjes doen waarschijnlijk?

2 opmerkingen:

  1. allemaal weer goede berichten, nu alleen de bloeddruk nog!
    You go girl! Maar je moet het wel weer allemaal zelf ondergaan! Ik denk aan je, als dat een beetje helpt! KUZZZZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes vandaag weer hé...!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen