dinsdag 26 mei 2009

Lekker dagje thuis gerommelt,na een onrustige nacht vanwege de onweer sliep ik in Lianne der bed op zolder klinkt alles erg hard en is ze bang,dus zij op mijn plekje en ik op die van haar.
Gistrenavond nog keer mijn rug gemasseerd door mijn privé masseuse,voelt goed maar zoals ze ook zegt zit het flink vast allemaal ,maar het moet ergens gaan zitten.
Morgen krijg ik als het goed is weer het startsein om de kuur te startte,ben erg benieuwd naar de markers want vorige keer waren ze iets aan het stijgen,nu hoop ik weer gezakt of gelijk gebleven vind ik ook goed.
Lekker dagje,lijfje goed en zelfs kopie aardig rustig,al kon ik vandaag nog niet aan de afspraak beginnen die ik met de geestelijk hulp heb afgesproken,maar komt wel de beginnetjes zijn er wel maar de moed om er aan te beginnen ontbreekt nog,blijft nog iets wat ik voor me uit duw,omdat ik hoop dat het wegblijft maar weet ook dat er een tijd komt dat we het nodig hebben en alles op papier moet staan.

1 opmerking:

  1. Succes vandaag en op naar morgen...!!!
    Groet Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen