dinsdag 2 juni 2009

Dit is de nieuwe armband van Pink Ribbon voor de oktobermaand. Zijn er nog liefhebbers voor ze zijn 9,95 in de voorverkoop, dat is omdat ik lid ben Ik hoor het wel als jullie er een willen, ga ze denk vrijdag bestellen.
Vandaag geen makkelijke dag dat wil zeggen het kopie valt niet mee om een begin te maken voor dingen die komen gaan en eigenlijk wil je er nog niet aan denken maar weet ook dat het wel een keer moet.Vandaag gelukkig wel veel lieve steun van mijn zus en schoonzus gehad hun luisterende oren en lieve woorden doen mijn goed.

4 opmerkingen:

  1. hoi zussie je weet het zet mij maar op de bestel lijst volgende week weer lopen misschien? groetjes dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meis,
    Ja soms zijn er van die dagen dat je jezelf meer in de weg zit dan anders. Maar ook die gaan weer voorbij en dan voel jij je weer beter. Dat weet ik zeker...!!
    Hou goede moed.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er was eens een vrouw die ging fietsen...
    als ik de muizenissen uit je hoofd weg kan nemen, ga je dan mee terug naar 17 mei.... in gedachten...... fietsen we m nog een keer, en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer.......
    kus lieverd! zet t maar op je things to do lijstje, dan komt het wel een keer....... ik heb ook zo'n lijstje, sommige dingen staan er jaren op....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique,
    Houdt roze als de kleur van hoop, de kleur van kracht, de kleur van jouw meisjes en je zal zien; je komt het overal in tegen, ook als je het af en toe(begrijpelijk)wat zwaarder inziet.
    Je kan dan vast ergens in je blikveld iets roze zien, een knipoog naar hoop en kracht...
    Jij bijzonder mens, je bent een topper!

    Trouwens, één armbandje graag!!!

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen